پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تجمیع بیمه ها طرح مغفول مانده در حوزه سلامت است، گفت: صرفه جویی در هزینه های درمان با تجمیع بیمه ها محقق خواهد شد.

شعار سال:بشیر خالقی با تاکید ضرورت هرچه سریعتر تجمیع بیمه ها، افزود: واقعیت آن است که اجرای طرح تجمیع بیمه ها علاوه بر آنکه باعث صرفه جویی در هزینه های درمان می شود سبب خواهد شد تا بین سازمان های بیمه گر نیز نوعی هماهنگی به وجود آید.

نماینده مردم خلخال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: چندین سال است که مسئولان درصدد تجمیع بیمه ها هستند اما تاکنون این موضوع عملیاتی نشده است درحالی که چندین نشست با مسئولان مربوطه برگزار شده اما همچنان شاهد بلاتکلیفی در تجمیع بیمه ها هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، تصریح کرد: در کشورهای مختلف دنیا شاهد اجرای تجمیع بیمه ها هستیم که این اقدام توانسته نتایج مثبتی را برای این کشورها به همراه داشته باشد لذا ما نیز می توانیم با استفاده از تجربیات کشورهای مختلف و مدیریت صحیح، ابتدا به شکل پایلوت و سپس به طور سراسری این طرح را اجرایی کنیم.

وی یادآور شد: تجمیع بیمه ها باعث صرفه جویی هزینه های درمانی شده و دستاوردها اثربخشی برای حوزه سلامت به همراه دارد صمن آنکه به بخش بهداشت و درمان نیز تا حد زیادی سروسامان خواهد داد.

خالقی تاکید کرد: درحال حاضر چندین نوع بیمه درمانی در کشور وجود دارد که باید همه این بیمه ها در یک مجموعه ای واحد تجمیع شود بر این اساس از همان ابتدا فلسفه وجودی تشکیل سازمان بیمه سلامت نیز برهمین اصول شکل گرفت که متاسفانه نتوانسته به اهداف خود دست پیدا کند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، گفت: برای موفقیت طرح تحول سلامت اجرای پزشک خانواده امری ضروری است که بدون شک اساس اجرای سیستم ارجاع نیز تجمیع بیمه ها است که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت سلامت نیوز ، تاریخ انتشار 16 مرداد 96، کدمطلب:220423،www.salamatnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین