پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت:در سال ۹۵، هفت هزار و ۹۱۹ واقعه ازدواج در استان به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه سال ۹۴ افزون بر ۱۴ درصد رشد را نشان می دهد.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمدسیدموسی خادمیدر شورای ثبت احوال افزود: میانگین سن زوج و زوجه در این تعداد ازدواج ثبت شده به ترتیب ۲۹ و ۲۴ سال بوده است.

خادمی تصریح کرد: سال گذشته یکهزار و ۷۵۰ واقعه طلاق در استان به ثبت رسید ومیانگین سن طلاق در استان بهنسبت مرد و زن به ترتیب ۳۴ و ۲۹ سال است.

وی افزود: آمار طلاق در استان از ۳۶ درصد در سال ۹۴ و ۲۶ درصد در ۹۵ با۱۰ درصد در سال ۹۶ با کاهش ۲۶ درصدی نسبت به ۹۴ همراه است.

استاندار گفت: این کاهش بیانگر اقدام های مؤثر انجام شده توسط متولیان امر در حوزه کاهش آسیب‌ های اجتماعی به ویژه طلاق چند سال اخیر در استان است.

خادمی تصریح کرد: اختصاص اعتبار کافی به برنامه‌ های کاهش آسیب‌ های اجتماعی نقش مهمی در کاهش طلاق در سطح استان داشته است.

خادمی همچنین تاکید کرد: طی سال گذشته ۵۹۳ کارگاه آموزشی کاهش آسیب‌ های اجتماعی دراستان برگزار شده است.

استاندار عنوان کرد: در چند سال اخیر تلاش های مطلوبی با مشارکت دستگاه‌ های مختلف اجرایی استان، از جمله نهادهای فرهنگی برای کاهش آسیب های اجتماعی در استان انجام شده است.

خادمی بیان کرد: نه دستگاه اجرایی استان هم اکنون برای کاهش و مقابله با آسیب های اجتماعی ماموریت هایی بر عهده دارند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 4052604:www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین