پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۸
مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش از اخذ مجوز جذب ۵۰۰ نفر در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: اطلاع‌رسانی برای ثبت‌نام آزمون از طریق رسانه‌ها انجام می‌شود.

شعار سال: علی نقی یزدان پناه مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورشدر پاسخ به این پرسش که «از چه زمانی جذب ۵۰۰ نیرو در استان سیستان و بلوچستان آغاز می‌شود؟» اظهار داشت: مجوز از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به دست ما رسیده است و باید بر اساس ضابطه و قوانین سازمان مدیریت، از طریق رسانه‌های جمعی اعلام عمومی شود.

وی افزود: بر این اساس پس از برگزاری آزمون، مصاحبه و گزینش، افراد پذیرش شده جذب آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان می‌شوند.

یزدان‌پناه ادامه داد: مرکز نیروی انسانی آموزش و پرورش باید برنامه‌ریزی کند و پیشنهاد ما این است که جذب نیرو حداقل برای سال آینده انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه تمام ۵۰۰ نیرو به صورت بومی استان پذیرش خواهند شد، گفت: متناسب با نیاز در رشته و جنسیت که در استان سیستان و بلوچستان وجود دارد، جذب نیرو انجام خواهد شد ودر سه دوره ایتدایی، متوسطه اول و دوم است.

مدیرکل دفتر امور مناطق کمتر توسعه یافته و عشایر وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه جذب ۵۰۰ نیروی جدید در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان، تحول بزرگی در کمبود نیروی انسانی است، افزود: از ظرفیت ۵ هزار نفر آزمون استخدامی آموزش و پرورش که چندی پیش برگزار شد، ۵۰۰ سهمیه نیز به سیستان و بلوچستان اختصاص یافت که اتفاق بسیار خوبی است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاري فارس، تاریخ انتشار 12 دی 1394، کد مطلب: 13941012000716: www. farsnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین