پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۲
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اخذ مجوز بیمارستان 530 تخت‌خوابی در منطقه رحمتیه شهرکرد، گفت: با احداث این بیمارستان کمبود تخت‌های بیمارستانی استان جبران می‌شود.

شعار سال: ارسلان خالدی‌فر 18 مردادماه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان و آیین نجلیل از خبرنگاران، ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار، اظهار کرد: اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی از وظیفه خبرنگاران به شمار می‌رود که مردم در جریان اقداماتی که انجام می‌شود قرار گیرند.

وی افزود: خوشبختانه طی سه سال گذشته، برنامه بزرگی تحت عنوان برنامه نظام تحول سلامت در وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انجام شد که برای مردم و مناطق محروم همچون چهارمحال وبختیاری حیات‌بخش بود.

خالدی‌فر با اشاره به اینکه پیش از اجرای این طرح مشکلات بسیاری در حوزه خدمات‌رسانی وجود داشت، تصریح کرد: کاهش هزینه‌های پرداختی توسط مردم، کاهش تهیه داروها از خارج از بیمارستان‌ها، ترویج زایمان طبیعی و ماندگاری پزشکان و متخصصان به خصوص در روزهای تعطیل و در مناطق دور افتاده از اقدامات انجام شده این طرح است.
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های مطلوبی به منظور پیشرفت و توسعه درمان در دستور کار است، گفت: مجوزات مربوط به احداث بیمارستان 530 تخت‌خوابی در منطقه رحمتیه شهرکرد از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برنامه و بودجه اخذ شده که امید است بودجه‌ای برای ساخت این بیمارستان در سال آینده در نظر گرفته شود و کمبود تخت‌های بیمارستانی را جبران کند.

خالدی‌فر با اشاره به اینکه مجوز لازم برای احداث اورژانس هوایی نیز اخذ شده است، خاطرنشان کرد: به دلیل کوهستانی بودن، بایستی یکی از اولویت‌های استان احداث اورژانس هوایی باشد و هر چه سریع‌تر تامین اعتبار شود .

وی گفت: امید است تا پنج ماه آینده با گرفتن مجوزهای لازم دستگاه‌های ام آر آی، سی تا اسکن و رادیو تراپی خریداری شود .

خالدی‌فر ادامه داد: در حوزه پژوهشی نیز، طی 13 سال متوالی این دانشگاه در میان دانشگاه‌های هم‌تراز خود رتبه نخست را کسب کرده که امید است موفقیت‌ها روز به روز افزایش یابد .

خالدی‌فر خاطرنشان کرد: خوشبختانه وزیر بهداشت نگاه ویژه‌ای به مناطق محروم به منظور رشد و توسعه حوزه سلامت دارد .

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 18 مرداد 96 کد مطلب: 965-2886-5:www.shahrekord.isna.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین