پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۱۵۱۳۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۰
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ضرورت توجه به مقوله بهداشت و سلامت امری انکارناپذیر است و باید همه ظرفیت‌های اجتماعی در این زمینه متمرکز شود.

شعار سال: استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ضرورت توجه به مقوله بهداشت و سلامت امری انکارناپذیر است و باید همه ظرفیت‌های اجتماعی در این زمینه متمرکز شود.

 «اقبال عباسی» در نخستین همایش مجمع خیرین سلامت چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اگر همه افراد مسئولیت اجتماعی خود را به درستی و به موقع انجام دهند قدم بزرگی در تامین سلامت جامعه و تحقق توسعه پایدار برداشته خواهد شد.

وی افزود: ضرورت توجه به مقوله بهداشت و سلامت امری انکارناپذیر است و باید همه ظرفیت‌های اجتماعی در این زمینه متمرکز شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: تقویت مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین اهداف تشکیل این مجمع است و برای تحقق این هدف به دنبال اجتماعی کردن مقوله سلامت هستیم.

«ارسلان خالدی‌فر» افزود: 75 درصد مولفه‌های سلامت در خارج از مجموعه بهداشت و درمان است و ارگان‌ها، نهادها و اعضای جامعه تکمیل‌کننده این مولفه‌ها هستند.

وی یادآور شد: حفظ و تأمین سلامت مردم دارای ابعاد وسیعی است و برای تأمین سلامت مردم جامعه باید همه منابع مالی، فیزیکی و انسانی، خارج از محدوده بهداشت و درمان تلاش کنند به دلیل اینکه توسعه پایدار تنها با داشتن جامعه‌ سالم محقق می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری از سوی وزیر بهداشت به عنوان رئیس مجمع سلامت استان منصوب شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازخبرگزاری دانشجویان ایران ، تاریخ انتشار 18اسفند 96، کدمطلب:96121809765، www.isna.ir


اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۲:۲۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۹
0
0
در هر زمینه ای اگر میخواهید موفق شوید باید فرهنگ سازی کنید مثلا اگر فرهنگ.ورزش روزانه در جامعه ایجاد شود چقدر از بیماری ها کاهش میابد؟
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین