پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۳
رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد گفت: بدهي 690 ميليارد ریالی بيمه‌ها به دانشگاه علوم پزشكي شهركرد، اين دانشگاه را با مشكلات جدي مواجه كرده است.

شعار سال: مرتضی هاشم‌زاده با بيان اينكه هم اكنون بيمه‌ها حدود 690 ميليارد ریال به اين دانشگاه بدهي دارند، اظهار کرد: عدم پرداخت به موقع مطالبات مشكلات زیادی در ارائه خدمات حوزه سلامت در استان ايجاد كرده است.

وی 450 ميليارد ریال از اين مبلغ را مربوط به بيمه تامين اجتماعي و 240 ميليارد ریال آن را مربوط به بيمه سلامت دانست و گفت: مطالبات دانشگاه‌هاي علوم پزشكي و خدمات بهداشتی-درماني شهركرد برای بيمه سلامت از تيرماه سال جاري و برای بيمه سامان تامين اجتماعي از ابتداي سال جاري پرداخت نشده است.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي شهركرد تاکید کرد: این دانشگاه به‌علت تاخير در پرداخت مطالبات از سازمان‌هاي بيمه نتوانسته اضافه كار مربوط به سه ماهه دوم پرسنل را در سال جاري پرداخت كند و كارانه كاركنان نيز از تيرماه پرداخت نشده است.

هاشم زاده بدهي دانشگاه را حدود 600 ميليارد ریال اعلام كرد و گفت: بخش عمده‌اي از اين بدهي مربوط به تهيه دارو و تجهيزات بيمارستان‌ها و مراكز درماني و مابقي مربوط به مطالبات كاركنان دانشگاه است.

وي خاطر نشان کرد: حدود ۸۰ درصد منابع مالي بيمارستان‌ها از طريق نظام بيمه تامين می‌شود كه از اين ميزان ۸۵ درصد آن صرف تامين حقوق و دستمزد كاركنان می‌شود.

به گفته وی، اگر مطالبات دانشگاه از سازمان‌هاي بيمه اي با تاخير مواجه شود، در پرداخت حقوق و حق الزحمه كاركنان بهداشتي و درماني و ادراي دانشگاه با مشكل مواجه خواهد شد.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از وبسایت خبرگزاری ايسنا، تاریخ انتشار: 25 آبان 1394، کد مطلب: 948-3986-5 :www. isna.ir

اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۹
0
0
69 میلیارد تومان، خدایشش خیلی یه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین