پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۴۰۶
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۴
دومین جلسه ارائه برنامه های کاندیداهای شهرداری تهران در محل شورای اسلامی شهر تهران و با حضور منتخبان شورای پنحم آغاز شد.

شعارسال: محسن مهرعلیزاده یکی از کاندیدای شهرداری تهران امروز در هنگام ارائه دادن برنامه خود گفت: تهران در پسابرجام باید به عنوان مرکز تعاملات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی در منطقه باشد.

او سپس با اشاره به بدهی شهرداری گفت: ارتباط خوبی با آقای روحانی و وزرای ایشان داشته و دارم. اما دولتی که خودش بدهکار است آیا خواهد توانست 60 هزار میلیارد بدهی ما را بپردازد؟گرچه بدهی شهرداری سنگین است ولی می توان آن را آپ کرد.

مهرعلیزاده افزود: بحث استارت آپ ها می تواند در دستور کار قرار گیرد، همچنین از ظرافت دید بانوان می توان در مبلمان های شهری استفاده کرد.

او درباره تعداد کارمندان شهرداری گفت: 60 هزار نفر پرسنل برای اداره شهری 10 میلیون نفری اصلا زیاد نیست بلکه باید بهره وری آنها را بالا برد.

این کاندیدای شهرداری پایتخت افزود: مردم به تفکری رای دادند و باید مدیرانی در راس قرار گیرند که بتوانند این تفکر را پیش ببرند.

مهرعلیزاده درباره نقش جوانان برا بهبود وضعیت تهران توضیح داد: به جوانان اعتقاد دارم؛ خود من محصول اعتماد به جوانان هستم. 10 نفری که با من امروز در این سالن حضور دارند همه جوان هستند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار: 19مرداد1396، کدخبر: 695878: www.khabaronline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین