پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۳۹۳۷
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
یک منتخب شورای پنجم گفت: انتخاب شهردار تهران بر اساس تصمیم گیری روز گذشته دو مرحله ای شد.

شعار سال : زهرا نژادبهرام با اشاره به جزئیات جلسه روز گذشته منتخبان شورای پنجم گفت: روز گذشته با حضور با نماینده های نامزدهای شهرداری تهران قرعه کشی انجام شد و ترتیب ارائه برنامه ها توسط کاندیداها مشخص شد.

وی ادامه داد: بر اساس مصوبه روز گذشته، انتخاب شهردار به جای سه مرحله دو مرحله ای خواهد شد و پس از استماع برنامه های کاندیداها بر اساس شاخص های تعریف شده گزینه نهایی مشخص می شود.

نژاد بهرام افزود: برخی از نامزدها برنامه هایشان دارای جزئیات بیشتری بود و برخی نیز تنها سرفصل ها را ارائه کرده بودند. برنامه پیشنهادی الهه کولایی در قالب ۱۷ زیرمحور و ۶۳ محور ارائه شده، برنامه سیدمحمدعلی افشانی با عنوان شهر زیست پذیر، شهروند مشارکت پذیر در ۱۴ فصل و ۱۹۹ صفحه تبیین شده است. برنامه حسین مرعشی در ۶ صفحه ارائه شده و برنامه پیشنهادی محمدعلی نجفی با عنوان تهران شهر امید، شکوفایی و مشارکت در ۱۷ زیرمحور و ۵۲ صفحه ارائه شده است. برنامه محسن مهرعلیزاده نیز در قالب دو کتاب با عناوین برنامه مدیریت شهر تهران و برنامه راهبردی شهرداری تهران ارائه شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 16 مرداد 96، کدمطلب: 4052447،www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین