پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۷۳۹۵۵
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۵
حسن خلیل آبادی، منتخب شورای پنجم شهر تهران از معرفی شهردار تهران بطور قطع در روز پنج شنبه خبر داد.

شعار سال: حسن خلیل آبادی با اشاره به نشست دیروز منتخبان شورای شهر پنجم تهران گفت: در جلسه قرعه کشی میان پنج نامزد نهایی سمت شهردار تهران صورت گرفت و مقرر شد نامزدهای این پست روز چهارشنبه و پنج شنبه برنامه های خود را اعلام کنند.

خلیل­آبادی تصریح کرد: هر پنج نامزد شهرداری تهران برنامه هایشان را به صورت مکتوب به ما ارائه دادند که این برنامه ها از سوی منتخبان شورای شهر بررسی خواهد شد.

وی افزود: روز پنج شنبه و پس از صحبت هر پنج نامزد شهرداری تهران، رأی گیری صورت می گیرد و شهردار معرفی خواهد شد.

منتخب شورای پنجم شهر تهران با اشاره به دیگر موضوعات جلسه گفت: در این جلسه همچنین گزارش ساختار و چارت تشکیلاتی شورا از سوی آقای شجاع پوریان و مدیرکل تشکیلات شورا ارائه شد.

خلیل آبادی در پاسخ به این سوال که آیا جلسات شورای پنجم به صورت قطعی در روزهای شنبه و چهارشنبه برگزار خواهد شد ادامه داد: این موضوع هنوز نهایی نشده، این جلسات منتخبان در حال حاضر روزهای شنبه و چهارشنبه است اما ممکن است این جلسات پس از استقرار شورای پنجم در همان روزهای یک شنبه و سه شنبه برگزار شود.

براساس شنیده ها کم حجم ترین برنامه ارائه شده توسط نامزدها مربوط به حسین مرعشی و پرحجم ترین برنامه به لحاظ کمیت متعلق به محسن مهرعلیزاده بوده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی خبری عصر ایران، تاریخ 16 مرداد 96 کد مطلب: 553021:www.asriran.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین