پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۱۳۷۹۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰
نشست مشترک انبوه‌سازان صنعت ساختمان شهرستان ری با حضور فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه و رئیس شورای اسلامی این شهرستان به جهت تسهیل امر ساخت و ساز در منطقه برگزار شد.

شعارسال: نشست مشترک انبوه‌سازان صنعت ساختمان شهرستان ری با حضور فرماندار شهرستان ری، شهردار منطقه و رئیس شورای اسلامی این شهرستان به جهت تسهیل امر ساخت و ساز در منطقه برگزار شد.

حسن خلیل‌آبادی ضمن تشکر از فرماندار و شهردار این منطقه گفت: توجه کردن به این انجمنی که به تازگی تاسیس شده، کار بسیار ارزنده‌ای است. ان‌شاالله همانطور که خودتان به دنبالش هستید به تقویت این گروه بپردازید و یکپارچگی خود را حفظ کنید. در این راستا باید به مرور زمان و با مسئولان مختلف در این زمینه جلساتی برگزار کنید.

وی با تاکید بر اینکه هر مملکتی برای آبادی‌اش به سرمایه نیاز دارد، اظهار داشت: سرمایه واقعی در اختیار بخش خصوصی است که باید این بخش به منظور آبادی کشور ورود پیدا کند و سرمایه خود را به جریان بیندازد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری افزود: استفاده از بخش خصوصی یعنی روند طبیعی توسعه. توسعه امکان دارد فرمایشی باشد و دولت‌ها بخواهند با هزینه خود کشور را توسعه دهند، اما توسعه واقعی زمانی رخ می‌‌‌‌‌دهد که مردم مشارکت کنند. حال این مشارکت می‌خواهد با خرید سهام در بورس باشد یا اینکه یک سرمایه‌گذار میلیاردها تومان در یک بخش سرمایه‌گذاری کند.

خلیل‌‌آبادی با بیان اینکه امیدواریم دوستانمان در انجمن انبوه سازان تلاش کنند و یک پروژه ای را در شهر ری کلید بزنند، تصریح کرد: خواهشم این است از بخش گردشگری و فضاهای فرهنگی شهر ری آغاز کنید، چراکه بخش فرهنگی شهر ری به توجه ویژه‌ای نیاز دارد.

وی با تاکید بر اینکه از نظر اقتصادی دومین صنعت پولساز، گردشگری است، خاطرنشان کرد: ما نتوانستیم از این صنعت به خوبی بهره ببریم، اما در آینده‌ای نه چندان دور این صنعت در ایران نیز جای خود را پیدا می‌کند.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهرستان ری اگر در این زمینه در این شهرستان که مرکز توریستی و گردشگری است، پروژه فرهنگی آغاز شود، قطعا نتیجه مثبتی خواهد داشت.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایلنا، تاریخ انتشار: 11 اسفند 1396، کدخبر: 599554، www.ilnanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۴
0
0
بخش خصوصی خیلی وقت پیش باید ورود میکرد ولی با نظارت کافی نه مانند شرکت هایی مثل پدیده شاندیز
س.د۷۶
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین