پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۵۰۹
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۸
عضو کمیسیون امنیت ملی معتقد است که اکثر گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور از مجلس رأی اعتماد می‌گیرند.

شعار سال: محمدجواد جمالی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه توقع داشتیم میانگین سنی وزرا در دولت جدید کاهش چشمگیری داشته باشد، گفت: شاکله اصلی کابینه به ویژه از حیث میانگین سنی حفظ شده است.

وی با اشاره به اینکه محمد جواد آذری جهرمی که برای وزارت ارتباطات پیشنهاد شده تنها گزینه‌ای است که در راستای جوان‌گرایی دولت معرفی شده است، اظهار داشت: با معرفی معاونان وزرا قطعا میانگین سنی دولت بالاتر خواهد رفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر ضرورت هماهنگی و انسجام بین وزارتخانه‌ها تصریح کرد: امیدواریم در دولت دوازدهم دیگر شاهد اختلاف و درگیری بین وزرا نباشیم و آن‌ها با همدلی در کنار هم فعالیت کنند.

جمالی با بیان اینکه قطعا رئیس جمهور برای حل مشکلات کشور تدابیر ویژه‌ای دارد، گفت: حفظ نیمی از اعضای کابینه هم به جهت بکارگیری از تجارب آن ها مسئله‌ای مهم برای حل مشکلات کشور به ویژه در زمینه اقتصادی و اشتغال است.

وی پیرامون گرایش‌های سیاسی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم تصریح کرد: گرایش سیاسی اغلب گزینه‌های کابینه جدید متمایل به حزب اعتدال و توسعه است.

جمالی درباره احتمال رای آوری گزینه‌های پیشنهادی دولت در مجلس اظهار داشت: به نظرم اکثر گزینه‌های پیشنهادی رئیس جمهور رأی اعتماد می‌گیرند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار 20 مرداد 96، کدمطلب: ۶۲۶۰۴۷:www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین