پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۳۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۰
فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در اطلاعیه‌ای تصریح کرد: انتشار اخباری مبنی بر دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با برخی از وزرا صحت ندارد.

شعار سال: دبیرخانه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی درباره برخی شایعات اطلاعیه‌ای منتشر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: در روزهای اخیر و همزمان با آغاز به کار کمیته‌های تخصصی فراکسیون امید برای ارزیابی وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، متاسفانه شاهد برخی بی اخلاقی ها در فضای مجازی هستیم.

این اطلاعیه می‌افزاید: در شرایطی که هنوز جلسات فراکسیون امید با وزرای پیشنهادی و بررسی سوابق و برنامه‌های آن ها در ابتدای راه است، انتشار اخباری مبنی بر دیدار جمعی از نمایندگان فراکسیون امید با برخی از وزرا و ارائه درخواست‌هایی نظیر انصراف از حضور و ... نمونه‌هایی تاسف برانگیز از تلاش برای به حاشیه بردن کار فشرده و کارشناسی کمیته های دوازده گانه ای است که در فراکسیون امید برای حصول منصفانه ترین نتیجه و رسیدن به دقیق ترین تصمیم درباره وزرای پیشنهادی تشکیل شده و به فعالیت شبانه روزی مشغول هستند.

در بخش دیگری از این اطلاعیه تصریح شده است: لذا پیرو درج و انتشار این اخبار کذب، لازم می‌دانیم بار دیگر تاکید کنیم که برنامه بررسی وزرا در فراکسیون امید، طبق برنامه ای که از طریق پایگاه اطلاع رسانی فراکسیون اعلام شده از روز شنبه تا چهارشنبه هفته پیش رو، به صورت تمام وقت و فشرده پیگیری و جمع بندی و نظر نهایی فراکسیون درباره تک تک وزرای پیشنهادی در پایان کار روز چهارشنبه مشخص خواهد شد.

این اطلاعیه همچنین عنوان کرده است: همچنین هرگونه اطلاع رسانی درباره تصمیمات، اقدامات، مواضع و نظرات فراکسیون در این باره تنها از مجاری رسمی شامل رئیس، سخنگو و پایگاه رسمی اطلاع رسانی فراکسیون معتبر بوده و انتساب سایر اخبار به این فراکسیون فاقد وجاهت خواهد بود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز، تاریخ انتشار 19 مرداد 96، کدمطلب: -:www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین