پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۴۷۲
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۱
مدیر امور سالن‌های سینمای سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر از برنامه‌ریزی گسترده برای حضور پر شور مردم در سالن‌های سینما در ایام جشنواره خبر داد.
شعارسال: محمدرضا فرجی (مدیر امور سینماهای جشنواره فیلم فجر)  با اشاره به وضعیت امسال سالن‌های سینما در جشنواره فیلم فجر گفت: ۱۵ مجتمع سینمایی بالغ بر ۲۷ سالن و ۸ هزار و ۵۰۰ صندلی امسال در بخش سینماهای مردمی در اختیار مردم است و علاقمندان می‌توانند در شهر تهران در این سالن‌ها به تماشای فیلم فجر بنشینند.

وی ادامه داد: از میان ۱۵ سینما ۵ سالن مشکلات کیفی همچون وضعیت صندلی‌ها، سرویس‌های بهداشتی و مسایل دیگری داشتند که با صحبت‌هایی که صورت گرفت قرار بر این شد که تا پایان دی ماه اقدامات لازم را برای بهبود و تعمیرات لازم انجام دهد.

فرجی با اشاره به اینکه قیمت نهایی بلیت‌های سالن‌های سینما تا هفته آینده اعلام می‌شود؛ گفت: قطعا بین قیمت بلیت در زمان پیش فروش، تک‌فروشی در گیشه تفاوت وجود دارد همچنین امسال تخفیف دانشجویی برای دانشجویان در نظر گرفته شده و با برنامه‌ریزی صورت گرفته علاوه بر پیش فروش بلیت‌ها حداقل ۳۰ درصد از ظرفیت از سالن سینما در گیشه فروخته می‌شود تا افرادی که نتوانستند بلیت‌های خود را پیش خرید کنند از طریق گیشه بتوانند بلیت تهیه کنند.

وی ادامه داد: سانس‌های نمایش فیلم‌ها در نوبت عصر از ساعت ۱۴ آغاز می‌شود. همچنین امسال سعی شده پراکندگی سالن‌های سینما به گونه‌ای باشد که در شرق، جنوب، غرب و شمال تهران سالن‌های سینما به جشنواره اختصاص پیدا کند تا مشکلی از لحاظ ترافیکی و رفت و آمد مخاطبان وجود نداشته باشد.

فرجی افزود: همچنین توزیع فیلم‌ها و تعداد نوبت نمایش فیلم‌ها براساس عدالت صورت می‌گیرد زیرا قرار است فیلم منتخب آرای مردمی معرفی شود به همین دلیل باید اکران فیلم‌ها به اندازه و مساوی باشد تا اجحافی صورت نگیرد و مشکلی برای فیلمی به وجود نیاید.

وی با اشاره به اینکه نحوه نمایش فیلم‌ها و زمان آن‌ها براساس جدول نمایشی که منتشر می‌شود انجام خواهد شد؛ افزود: قطعا اگر فیلمی به سانس فوق‌العاده برسد و یا مردم تقاضای نمایش ویژه داشته باشند؛ این کار با هماهنگی تهیه‌کننده فیلم و رضایت وی صورت خواهد گرفت.

فرجی از اختصاص یک سالن سینما به گروه‌های خاص خبر داد و افزود: همانند سالهای گذشته یک سالن سینما برای تمامی تهیه‌کنندگان سینمای ایران در نظر گرفته شده و یک سالن نیز به خانه سینما و اعضای صنوف خانه سینمان اختصاص داده می‌شود. پردیس ملت نیز به عنوان کاخ مردمی جشنواره و برج میلاد به عنوان کاخ رسانه‌ای و رسمی جشنواره فیلم‌ها را نمایش می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه این برنامه‌ریزی‌ها تنها برای شهر تهران است؛ گفت: تاکنون برای نمایش فیلم‌ها جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌ها به نتیجه‌ای دست پیدا نکرده‌ایم و تصمیم‌گیری نهایی در این مورد صورت نگرفته است.

با اندكي اضافه و تلخيص برگرفته از خبرگزاری کار ایران (ایلنا)، تاریخ انتشار: 14 دی 1394، کد خبر: 335133، www.ilna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین