پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۵۷۵
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۹
وزیر ورزش و جوانان گفت: شهید مدافع حرم «محسن حججی» مردانگی، شجاعت و شرافت را برای همه ایرانیان و جهانیان به یادگار گذاشت.
 شعارسال: «مسعود سلطانی فر» روز پنجشنبه در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حججی در مسجد فاطمه الزهرا (س) ‏سپاه محمد رسول الله تهران در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این شهید بزرگوار، سرو جان خویش را مانند سید و ‏سالار شهیدان امام حسین (ع) و در دفاع از حرم شریف اهل بیت عصمت و طهارت (ع) فدا کرد.
وی اظهار داشت: خبر شهادت محسن حججی بسیار متاثر کننده بود و در کلام نمی گنجد، کم پیدا می ‌شوند مردانی ‏که هیبت مرگ، دلشان را در آن لحظه‌ های اسارات به دست دشمن نلرزاند. ‏
سلطانی فر عنوان کرد: شهید حججی مردانگی، شجاعت و شرافت را برای همه ایرانیان و جهانیان به یادگار گذاشت. یاد ‏شهید حججی را گرامی می دارم، او ما و فرزندش را سرفراز کرد و امیدوارم قهرمانان و جوانان ایران سربلند، این شهید والا ‏مقام را الگوی خود قرار دهند و همه ما ادامه دهندگان راه و آرمان شهدا باشیم.‏
در این مراسم باشکوه هزاران نفر از مردم، خانواده های شهدا و مسئولان ارشد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از جمله «عزیز جعفری» فرمانده سپاه و سردار «قاسم سلیمانی» حضور داشتند.
شهید محسن حججی 25 ساله از افراد خیر نجف آباد و مدافع حرم بود که مرداد امسال در نبرد با تکفیری های داعش در منطقه مرزی بین عراق و سوریه به اسارت نیروهای داعش درآمد و پس از دو روز اسارت تکفیری های داعش با جداکردن سر از بدن او را به شهادت رساندند.
شهید حججی از اعضای مؤسسه شهید احمد کاظمی بود که به محرومیت زدایی در مناطق فقیر کشور می پردازد. از این شهید فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار 27 مرداد 96، کد خبر: 82634902، www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین