پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۵۸۲۲
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر از استیو بنن تشکر کرد.

شعارسال: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در توئیتر در کمتر از ۲۴ ساعت بعد از برکناری مشاور ارشد کاخ سفید نوشت: من می‌خواهم از استیو بنن به خاطر خدماتش تشکر کنم. وی در دوران رقابت‌ من با هیلاری کلینتون "کج و کوله" به کمپین انتخاباتی من آمد. این اتفاق بسیار خوب بود. ممنون.

همچنین سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جان کلی، رئیس دفتر کاخ سفید و استیو بنن به صورت دو جانبه توافق کردند که آخرین روز کاری بنن باشد. ما از خدمات وی ممنون هستیم و آرزوی بهترین‌ها را برای او می‌کنیم.

با این حال چندی قبل یک مقام ارشد دولتی به دیلی میل گفت که جان کلی، رئیس دفتر ترامپ Trump تصمیم به اخراج بنن گرفته و موافقت ترامپ را جلب کرده است.

این کناره گیری بنن او را تبدیل به ششمین نفر از دستیاران و نزدیکان ترامپ که از زمان آغاز ریاست جمهوری او در ۲۰ ژانویه گذشته از دولتش کناره رفته‌اند، می‌کند. افرادی که قبل از او کنار رفتند شامل ژنرال مایکل فلین، مشاور امنیت ملی سابق ترامپ، رینس پریبس، رئیس دفتر سابق ترامپ، شون اسپایسر،‌ دبیر مطبوعاتی سابق ترامپ و دو مدیر ارتباطات سابق کاخ سفید یعنی مایک دابکه و آنتونی اسکاراموچی می‌شوند.

این استراتژیست ارشد برکنار شده دونالد ترامپ ساعاتی پس از اخراج از سوی رئیس‌جمهور آمریکا از بازگشت خود به وب‌سایت راست افراطی "بریتبارت" خبر داده و علیه دشمنانش اعلام جنگ کرد و وعده داد: اپوزیسیون را در هم خواهم شکست.

با این حال دموکرات‌ها از کناره گیری بنن بسیار خوشحال شدند؛ از جمله نانسی پلوسی، رهبر اقلیت دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا در بیانیه‌ای گفت: اخراج استیو بنن یک خبر خوشحال کننده است.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از پایگاه خبری تحلیلی روز نو ، تاریخ انتشار: 29 مرداد 1396 ، کدخبر: 279667 ، .roozno.comwww

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین