پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۶۲۵۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
فرمانده انتظامی استان خراسان شمالی از دستگیری یک مفسد اقتصادی خبر داد و گفت: وی کارمند یکی از بانک‌های بجنورد بود که با استفاده از موقعیت خود اقدام به سرقت ۴۷ میلیارد ریال از وجوه دولتی و شخصی کرده است.

شعار سال: سردار علیرضا مظاهری اظهار داشت: روز گذشته در پی اعلام گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره اختلاس در یکی از بانک‌های شهرستان بجنورد٬ اکیپی از ماموران اداره مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی استان به همراه دادستان مرکز استان در محل حاضر شدند.

وی با اشاره به شناسایی فرد اختلاس گر افزود: متهم 33 ساله که کارمند بانک بوده جهت بازجویی و ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی استان انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های اولیه منکر بزه انتسابی شد، اظهار داشت: نهایتا با مشاهده ادله و مستندات جرم٬ به اختلاس 47 میلیارد ریالی از بانک مربوطه اعتراف کرد.

سردار مظاهری با اشاره به تحقیقات گسترده ماموران در این زمینه افزود: متهم با سواستفاده از موقعیت شغلی در سال‌های 95 و 96 اقدام به اختلاس 12 میلیارد ریال از حساب چک‌های رمزدار و مبلغ 35 میلیارد ریال از حساب مشتریان که گردش مالی زیادی داشتند می‌کرد.

وی در پایان با اشاره به این‌که متهم بعد از تشکیل پرونده قضایی برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی و روانه زندان شد خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با افرادی که باعث سلب آرامش و آسایش جامعه می‌شود به شدت برخورد می‌کند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 31 مرداد 96، کد مطلب: 1498499:www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین