پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۷۶۵۶۸
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵
معاونت توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ازجذب 4 هزار سرباز معلم برای فعالیت در حرفه معلمی خبر داد.

شعارسال: حسین فرزانه در مورد برنامه‌های برای جذب سرباز معلم ها در مدارس عنوان کرد: وزارت آموزش و پرورش همه ساله برای تامین بخشی از نیازهای ضروری خود در مناطق کمتر توسعه یافته و روستایی و با توافقات به عمل آمده با ستاد کل نیروهای مسلح از میان فارغ التحصیلان مدارک دانشگاهی اقدام به جذب تعدادی از مشمولان متقاضی خدمت به عنوان معلم وظیفه(جذب سرباز) با طی دوره آموزش نظامی و دوره بدو خدمت معلمی می‌کند.

وی افزود: برای سال تحصیلی آینده 97-1396، چهار هزار نفر سهمیه در نظر گرفته شده که در حال گذراندن دوره های مربوطه برای معلمی هستند.

معاون توسعه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان کرد: نحوه و چگونگی پرداخت حقوق و مزایای آنها هرساله پس از تصویب هیات وزیران از طریق دفتر سیاست‌گذاری و نظارت راهبردی حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح به دستگاه های مجری جهت اجرا ابلاغ می‌شود.

فرزانه تصریح کرد: برنامه ای برای به کارگیری و جذب سرباز معلم ها بعد از پایان دوره سربازی برنامه ای نداریم و فقط طی دوران خدمت امکان فعالیت برای آنها وجود دارد.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از سایت آکاایران، تاریخ انتشار: -، کدخبر: -: www.akairan.com


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین