پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۷۶۸۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
از بین ۱۰۵ شرکت کارگزاری بورس، ۱۰ کارگزار اول با معامله حدود ۱۰.۵ هزار میلیارد تومانی، در صدر ایستادند و ۱۰ کارگزار هم معاملات بسیار ناچیز در قعر جای خوش کردند.

شعار سال: بورس تهران که در پایان مرداد ماه ، 100 روز کاری را پشت سر گذاشت، با بهبود شرایط و رشد نسبی قیمت ها روبرو شد تا امیدها به تداوم صعود قیمت ها و جبران زیان های چهار سال گذشته سهامداران بیشتر شود.

در این میان شاخص بورس برای اولین بار در 3.5 سال اخیر وارد کانال 82 هزار واحدی شد و با توجه به کاهش نرخ سود بانکی، انتظار می رود این متغیر مهم در هفته های جاری نیز به ارقام بیشتری دست یابد اما طی پنج ماه گذشته که بیش از 96 میلیارد سهم شرکت های بورسی به ارزش 24.4 هزار میلیارد تومان داد و ستد شد، 20 کارگزار قوی و ضعیف نیز مشخص شدند.

براساس این گزارش، بین 105 شرکت کارگزاری وابسته به بانک ها و نهادهای مالی و یا خصوصی و خانوادگی ، 10 کارگزار اول با مجموع معامله 42.8 درصدی حدود 10.5 هزار میلیارد تومان از معاملات 24.4 هزار میلیارد تومانی را به نام خود کردند که در صدر این گروه، کارگزاری صبا تامین با سهم 7.6 درصدی ایستاده است.

دو کارگزاری بانک رفاه کارگران و بانک کشاورزی نیز با سهم 5.9 و 5.6 درصدی در رتبه دوم و سوم جای خوش کردند.

در ادامه هم شرکت های کارگزاری مفید، بانک ملت، تامین سرمایه نوین، بهگزین، بانک پارسیان و امین آوید با سهم 5.1 تا 2.6 درصدی در پله های چهارم تا دهم قرار گرفتند.

در انتهای این جدول هم 10 کارگزاری شاخص سهام، آبتین استاک، ایران سهم، دنیای نوین، بهین پویا، نمادشاهدان، جهان سهم، سهم یار، امید سهم و ستاره جنوب با سهم بسیار ناچیز 0.05 و حداکثر 0.14 درصدی، حکایت از اوضاع ناخوش درآمدی کردند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبلاگ ای پی اس نیوز، تاریخ انتشار 4 شهریور 96، کدمطلب: - :www. epsnews.blogfa.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین