پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۸۵۵۷۰
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
نماینده اراک در مجلس برای بهبود وضعیت شرکت فرابورسی هپکو، پیشنهادی به وزیر اقتصاد داد و از کارگزاری بانک کشاورزی هم درخواستی را در مورد آذرآب مطرح کرد.

شعار سال: محمد مهدی مقدسی در جلسه سه شنبه مجلس با اشاره به اینکه مشکلات آذرآب، هپکو، ماشین سازی و واگن پارس طی یک سال گذشته به دفعات با رئیس جمهور، معاون اول و وزرای اقتصادی در میان گذاشته گفت: یکی از پیشنهادات تشکیل کمیته ویژه دارای اختیارات تام برای پیگیری مطالبات به حق این شرکت ها و کارگران است.

وی ادامه داد: از رئیس جمهور و وزرای اقتصادی انتظار می رود مشکلات شرکت هایی چون آذرآب و هپکو را برطرف کنند. در این میان به وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی سازی پیشنهاد واگذاری موقت شرکت هپکو به صندوق حمایت دولت می شود تا پس از ساماندهی این شرکت، مجددا واگذار شود.

این نماینده اراک گفت: در مورد آذرآب هم از کارگزاری بانک کشاورزی و سایر سهامداران شرکت انتظار می رود با انتخاب هیئت مدیره ای توانمند و مدیرعامل قوی، شرایط بهبودی را فراهم کنند تا این شرکت حاضر در بورس قادر به انجام قراردادها و تعهدات باشد.

مقدسی ادامه داد: از دولت انتظار می رود در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال اقدام به رفع مشکلات واحدهای بزرگ تولیدی اراک و تمام کشور کند و هر چند اقدامات مسکن‌وار قابل تقدیر است اما حرکت های ریشه مورد توجه و انتظار مجلس و دولت است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری پورس پرس، تاریخ انتشار 18 مهر 96، کد مطلب: 63167، www. boursepress.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین