پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۷۹۴۳
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران کلین شیت‌های متوالی این تیم را اتفاق خوبی دانست اما معتقد است تیم ملی نباید با چنین عدد و رقمی از هدف نهایی خود غافل شود.

شعار سالحسین عبدی  درباره تساوی تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی در سئول گفت: بازی سخت و دشواری بود. شرایط جدول به گونه ای بود که کره ای ها فقط برد می خواستند. تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و طبیعی است بازی بدون استرسی انجام دهد.

وی ادامه داد: دیدید که بعد از 10 نفره شدن ایران به خاطر اخراج عزت اللهی، باز هم بازیکنانمان توانستند افکار دفاعی خود را به حریف دیکته کنند و اجازه ندهند آنها به گل برسند. اینکه تیم ملی توانسته است کلین شیت های متوالی در بازی های اخیرش داشته باشد آمار بسیار خوبی است. همین هم باعث دلهره در مهاجمان حریف می شود. با این حال فکر می کنم توجه به این رکوردها کافی نیست.

پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: باید ببینیم فدراسیون فوتبال و شخص آقای کی روش چه اهدافی در ذهن دارند. آمار می گوید توانسته ایم با آقای کی روش به موفقیت های زیادی در سطح آسیا دست پیدا کنیم. تیم ملی کاملا با ایده و تقکر قوی بازی می کند و همین موضوع بسیار مهم است.

بازیکن پیشین پرسپولیس خاطرنشان کرد: امابد نیست همین تیم ملی به فکر بازی های جهانی هم باشد و به آمار و ارقام فعلی، دل خوش نکند. کادر فنی تیم ملی نشان داده است می تواند افکار تاکتیکی را به بازیکنان تیم ملی دیکته کند. موضوع بسیار مهمی که همه بازیکنان فکر می کنند سرباز تیم ملی هستند واتحاد و همدلی بازم را برای رسیدن به هدفشان دارند.

وی که سابقه مربیگری در تیم فوتبال پرسپولیس را نیز دارد درباره شرایط این تیم برای بازی برگشت با الاهلی عربستان گفت: به هر حال تیمی که توانست در بازی رفت، بازی باخته را با نتیجه مساوی عوض کند پتانسیل زیادی دارد. فکر می کنم مهم ترین موضوعی که بازیکنان پرسپولیس باید به آن توجه کنند مدیریت زمان است. اینکه بدانند در چه زمانی از بازی، مهم ترین ضربه را به تیم حریف بزنند. موقعیت های نصفه و نیمه را هم نباید راحت از دست بدهند. این تیم باید در تک تک دقایق بازی، صاحب فکر و ایده باشد. در غیر اینصورت توانایی هایش برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا از بین می رود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 10 شهریور 96، کدمطلب:4075410، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین