پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۲۱
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۲
اسدی می‌گوید در حالی که بسکتبالیست‌ها و والیبالیست‌ها از کلاس کاری بالایی برخوردار هستند، اما متاسفانه فو‌تبا‌لیست‌های ما سواد خوبی ندارند.

شعارسال: علیرضا اسدی، در دوازدهمین نشست مسئولان استان‌های مدارس فو‌تبا‌ل کشور، گفت: در زمان ما فو‌تبا‌لیست‌ها سواد خوبی داشتند ، ولی متاسفانه در حال‌ حاضر فو‌تبا‌لیست‌های ما سواد خوبی ندارند. منظور من از بیسوادی مدرک واقعی است. در حال‌ حاضر الگوی تحصیلی ما افت زیادی داشته است، چرا که ما نمی‌توانیم در مورد بحث مالی در فو‌تبا‌ل تصمیمات درستی را تبیین کنیم.

دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل در مورد کار کردن مربی خارجی در ایران نیز، خاطر‌ نشان کرد: من با مربی خارجی مخالف نیستم، ولی ما وقتی پول خرج می‌کنیم و مربی خارجی به ایران می‌آوریم باید علم آنها را یاد بگیریم. یعنی ما نباید کالای علمی بخریم. ما در حال‌ حاضر در فو‌تبا‌ل یک بازاری داریم که این بازار توسط خیلی از خارجی‌ها استفاده می‌شود. اگر ما مشکل علمی داریم باید علم را در کشورمان نهادینه کنیم نه این که کالای علمی از خارج از کشور خریداری کنیم.

اسدی افزود: شما در آکادمی فو‌تبا‌ل با صرف انرژی زیاد بچه‌های این مملکت را تربیت می‌کنید و شاید زیباترین کاری که یک نفر بتواند انجام دهد این است که یک انسان چند بعدی تولید کند.

او افزود: تاثیر تولید انسان و یادگیری انسانی در سنین جوانی بیشتر است. به عنوان مثال من خودم در این سن شکل گرفته‌ام و مانند چوبی می‌مانم که اگر من را خم کنند می‌شکنم، ولی می‌توان به کودکان آموزش داد و افرادی چند بعدی را تربیت کرد.

او درباره مسائل اخلاقی در مدارس کشور نیز، تصریح کرد: متاسفانه مدارس فو‌تبا‌ل کشور از نظر اخلاقی در سطح خوبی قرار ندارند و این آمار بسیار بد است، چرا که فرزندان‌مان که در این مدارس تحصیل می‌کنند امانت‌هایی هستند. البته شما بهترین‌های این مدارس هستید که در اینجا حضور دارید. آکادمی فو‌تبا‌ل، مدارس فو‌تبا‌ل را رصد می‌کند و حاصل کار آنها را از تمامی دیدگاه‌، از جمله دیدگاه‌های اقتصادی می‌بیند.

اسدی ا‌دا‌مه‌ داد: مهم‌تر‌ین نهادی که می‌تواند در کشور به رشد کودکان کمک کند، آموزش و پرورش و بعد از آن آموزش عالی است، ولی متاسفانه ما در آموزش و پرورش به معلمان چندان اهمیتی نمی‌دهیم. ما استعدادهای زیادی در این مملکت داریم، ولی متاسفانه در همه زمینه‌ها دچار مشکل هستیم. هدفم از این گفته‌ها این است که مدارس فو‌تبا‌ل بسیار تاثیرگذارند چرا که انسان تربیت می‌کنند.

دبیر کل فدراسیون فو‌تبا‌ل ا‌دا‌مه‌ داد: ما در زمان خودمان با دمپایی فو‌تبا‌ل بازی می‌کردیم و چه بسا زمان‌هایی در لجن فو‌تبا‌ل بازی می‌کردیم، اما در حال‌ حاضر فو‌تبا‌لیست‌های ما پاستوریزه شده‌اند و به خاطر همین است که ما فو‌تبا‌ل زیبایی نداریم. خیلی از بچه‌های تیم ‌ملی خوب نیستند چرا که همه پاستوریزه شده‌اند.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری خبرآنلاین، تاریخ انتشار خبر 20 دی 1394، کدمطلب: 497730، www.khabaronline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین