پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
سجادی در نشست روسای فدراسیون‎های ورزشی با وزیر ورزش و اعتراض برخی از روسای فدراسیون‎ها به شرایط ارزیابی آنها گفت: من اعتراضی ندیدم. ما یک نظام ارزیابی عملکرد داریم که آن را ابتدای سال اعلام کردیم و نظر ما این است که با فدراسیون‎ها در تعامل باشیم.
شعارسال: معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در رابطه با اظهار نظر یک بازیکن فوتبال در رابطه با اعلام حقوق مدیران ورزشی و فوتبالی گفت که همه باید به آنچه که قانون است، احترام بگذارند. به گزارش مهر نصرالله سجادی در حاشیه نشست شنبه شب روسای فدراسیونهای ورزشی با وزیر ورزش و جوانان در مورد اعتراض برخی از روسای فدراسیونها به شرایط ارزیابی آنها گفت: من در این نشست اعتراضی ندیدم. ما یک نظام ارزیابی عملکرد داریم که آن را ابتدای سال اعلام کردیم و نظر ما این است که با فدراسیونها در تعامل باشیم، با تک تک آنها جلسه مجزایی را برگزار می‌کنیم تا ببینیم که در کدام شاخص‌ها احتیاج به کمک دارند و حتی ممکن است نمره ارزیابی‌ها کاهش یابد.وی درخصوص جزییات تفاهم‌نامه همکاری ایران و اندونزی که صبح روز شنبه به امضای وزاری ورزش دو کشور رسید، گفت: در این تفاهم‌نامه محورهای کلی آمده و جزییات آن نیز اعلام میشود. درخصوص تبادل مربی، همکاری تیمها، اردوهای تدارکاتی و مسابقات نیز محورهایی مطرح شده است.

سجادی که در جمع خبرنگاران صحبت می‌کرد، از اظهارنظر دقیق در رابطه با عملکرد تیم کشتی در مسابقات جهانی آمریکا امتناع کرد و گفت: اجازه دهید تا مسابقات تمام شود بعد در مورد آن اظهارنظر خواهم کرد.

وی در رابطه با خبرهای منتشر شده در برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه انتخابات تنیس روی میز فروردین‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: تلاش‌مان این است که انتخابات این فدراسیون را هر چه سریعتر برگزار کنیم.

سجادی در مورد اظهار نظر یکی از فوتبالیستها مبنی بر اینکه «مدیران ورزشی و فوتبالی باید میزان حقوق خود را اعلام کنند»، گفت: همه چیز باید برابر قانون باشد و همه باید به آن احترام بگذارند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در پایان این گفتگو به پرسش‌های مطرح شده در رابطه با کارلوس کی‌روش پاسخ نداد. وی پاسخگویی در مورد سرمربی تیم ملی فوتبال را وظیفه فدراسیون فوتبال دانست و در این باره صحبت بیشتری نکرد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از وبسايت فردانيوز ، تاریخ انتشار يكشنبه 22 شهريور 1394، کد مطلب: 444930 : www.fardanews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین