پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۷۹۹۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
طی حکمی از سوی وزیر راه و شهرسازی مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد. آخوندی همچنین طی احکامی اعضای هیئت عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را منصوب کرد.

شعارسال: عباس آخوندی طی حکمی محمد راستاد را به عنوان معاون وزیر و مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی جایگزین محمد سعید نژاد کرد.

سعید نژاد سال 92 جایگزین صدر در سازمان بنادر شده بود و استعفای سال گذشته وی حاشیه های فراوانی را به همراه داشت.

وزیر راه و شهرسازی همچنین طی احکامی جداگانه اعضای هیئت عامل و معاونان امور دریایی، مهندسی و توسعه امور زیربنایی و امور بندری و مناطق ویژه سازمان بنادر و دریانوردی کشور را به مدت سه سال منصوب کرد.

بر این اساس آخوندی، هادی حق‌شناس را به عنوان عضو هیات عامل و معاون امور دریایی، محمدرضا الله یار را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون مهندسی و توسعه امور زیربنایی و همچنین حجی محمد علی حسن‌زاده‌ محمدی را به عنوان عضو هیات‌عامل و معاون امور بندری و مناطق ویژه به مدت سه سال، منصوب کرد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 20 شهریور 96، کدمطلب: 1516185 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین