پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۴۷۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که آیا از نظر جغرافیایی و مکانی، امکان حضور ما در میانمار وجود دارد یا خیر و شما یقین بدانید که اگر برای ایران این امکان وجود داشت، حتما مثل سوریه در میانمار هم حاضر شده و از مظلوم دفاع می‌کردیم.

شعار سال: حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی با اشاره به حوادث فاجعه‌آمیز میانمار اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران نسبت به ماجرای میانمار و جنایت وحشیانه و ددمنشانه دولت و ارتش این کشور علیه مسلمانان به هیچ عنوان بی‌تفاوت نیست همانگونه که تاکنون از همه ابزارهایی که در اختیار داشته برای پایان دادن به این کشتار استفاده کرده است.

وی با بیان اینکه مهمترین اصل نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم است، افزود: ما باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که آیا از نظر جغرافیایی و مکانی، امکان حضور ما در میانمار وجود دارد یا خیر و شما یقین بدانید که اگر برای ایران این امکان وجود داشت، حتما مثل سوریه در میانمار هم حاضر شده و از مظلوم دفاع می‌کردیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با بیان اینکه ما در بحرین و یمن هم دیدیم که چه بلایی بر سر مردم می‌آورند اما شرایط برای حضورمان در آن مناطق مهیا نبود، خاطرنشان کرد:البته جمهوری اسلامی ایران در سوریه نیز همه توان خود را نشان نداد و تنها به صورت مستشاری وارد عمل شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی‌صادقی در پایان گفت: استکبار جهانی می‌ترسد که انقلاب اسلامی آنقدر قوی شود که کسی جرات تعرض به مسلمانان در هیچ نقطه‌ای از جهان را نداشته باشد و البته ما در حال حرکت به این سمت هستیم.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری میزان ، تاریخ انتشار 24 شهریور 96، کدمطلب:348176، www.mizanonline.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین