پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۰۵۳۳
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۸
دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات گفت: به کارگیری فرزندان مسئولان در پست‌های مدیریتی به نام جوان‌گرایی نوعی فساد است.

شعار سال: علی صوفی دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات ، درباره فعالیت‌های تشکل متبوعش، اظهار داشت: حزب پیشروی اصلاحات به تازگی مرحله تاسیس خود را پشت سر گذاشته است و ما منتظریم تا پروانه فعالیت را اخذ کنیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر سازمان‌دهی ستاد حزب پیشروی اصلاحات یعنی تشکیل هیئت اجرایی و دفتر سیاسی در حال انجام شدن است، گفت: بعد از اینکه اعضای شورای مرکزی فرم‌های خاصی را تکمیل کنند با پیوست مدارک به آن، برای کمیسیون ماده ده احزاب ارسال می‌شود.

صوفی ادامه داد: براساس قانون فعلی احزاب بعد از انجام مراحل استعلامی، اگر پاسخ‌ها مثبت بود، پروانه فعالیت صادر می‌شود اما براساس قانون جدید که تاکنون اجرا نشده است، دریافت پروانه فعالیت مستلزم این است که ما در 15 استان دفتر داشته باشیم و 15 کنگره 300 نفره استانی برگزار کنیم.

دبیرکل حزب پیشروی اصلاحات درباره به کارگیری فرزندان مسئولان در پست‌های مدیریتی به نام جوان‌گرایی، گفت: این موضوع نوعی فساد است که در کشور وجود دارد و به استفاده از رانت مشروعیت می‌دهد.

صوفی خاطر نشان کرد: در جریان همین رأی اعتماد مجلس اخباری از رد و بدل شدن امتیازات به گوش می‌رسید، مسئولان باید بدانند که مسئولیت‌شان امانتی است و نباید با آن معامله کنند.

با اندکی اضافات و تلخیص، برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار 22 شهریور 1396، کد مطلب: 6238519: www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین