پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۸۱۲۱۹
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: جمهوری اسلامی ایران با 25 هلدینگ بزرگترین شرکت کننده سومین نمایشگاه بازسازی سوریه است.

شعارسال:علی کاظمینی زاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرگزاری ایرنا افزود: حضور جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بازسازی سوریه، نسبت به سال گذشته پنج برابر شده است.

وی اضافه کرد: فضای اختصاص یافته به شرکت های ایرانی در این نمایشگاه هزار و 200 متر مربع است که این شرکت ها به عرضه و معرفی محصولات و خدمات خود می پردازند.

کاظمینی زاده گفت: این 25 هلدینگ هر کدام شامل مجموعه شرکت های تخصصی در حوزه فعالیت خود هستند که می توانند بهترین خدمات مورد نیاز کشور سوریه در مرحله بازسازی و پس از آن ارائه کنند.

وی بیان کرد: شرکت های مصالح ساختمانی، برق و نیرو، لوله و نورد، کشاورزی و ماشین آلات ساختمانی از جمله شرکت های ایرانی در نمایشگاه بازسازی سوریه هستند.

رایزن اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در سوریه اظهارداشت: با بهبود وضعیت امنیتی سوریه، شرایط برای بازسازی این کشور توسعه فراهم شده است و شرکت های ایرانی می توانند بهترین خدمات تخصصی در حوزه فعالیت خود را به طرف سوری ارائه کنند.

کاظمینی زاده افزود: این نمونه ای از توانایی فنی و مهندسی جمهوری اسلامی ایران است که در نمایشگاه دمشق ارائه می شود.

سومین نمایشگاه بازسازی سوریه از19 تا 23 سپتامبر (28 شهریور تا 1 مهرماه) در شهرک نمایشگاهی دمشق برگزار می شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از سایت ایرنا،تاریخ انتشار28شهریور96،کدخبر: 82669641، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین