پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۲۷۴
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵
مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان گفت: در پنج ماهه نخست سال جاری، ۱۹ نفر بر اثر غرق‌شدگی در استان جان خود را از دست دادند که این آمار نسبت به سال گذشته ۱۴ درصد کاهش داشته است.

شعار سال: به نقل از روابط عمومی اداره‌کل پزشکی قانونی سیستان وبلوچستان، رضا عبدی اظهار داشت: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری از کل تلفات غرق‌شدگی در استان ۱۳ نفر مرد و شش نفر زن بودند.

وی افزود: شهرستان های زابل و چابهار در صدر آمار غرق شدگی در استان سیستان وبلوچستان قرار دارند و طی این مدت زابل با نه مورد و چابهار با پنج مورد به ترتیب بیشترین آمار تلفات غرق‌شدگی را به خود اختصاص داده اند.

مدیرکل پزشکی قانونی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: در پنج ماهه ابتدایی سال جاری بیشترین آمار تلفات غرق‌شدگی مربوط به روخانه ها و دریا است.

وی ادامه داد: متاسفانه طی این مدت هفت نفر در روخانه ها، پنج نفر در دریا، سه نفر در چاه، دو نفر در دریاچه طبیعی، یک نفر در حوض و حوضچه و یک مورد هم در استخر شنا بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 28 شهریور 96، کد مطلب: 4091081: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین