پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۸۱۵۹۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیرکل محیط زیست استان تهران گفت: هر ساله با بازگشایی مدارس در مهر ماه ، افزایش بار ترافیکی و به تبع آن افزایش بار آلاینده های هوا سوغات پاییز برای همشهریان تهرانی است.

شعارسال: کیومرث کلانتری با بیان اینکه به طور عمومی، در نیمه دوم سال و همزمان با ورود به فصل سرما تعداد روزهای ناسالم در تهران افزایش داشته است، گفت: یکی از موضوعات اساسی در کنترل میزان آلودگی‌های محیط زیستی خصوصا آلودگی هوا همکاری شهروندان فهیم و آگاه تهرانی در این مقوله است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران در ادامه افزود: در این راستا از خانواده‌ها درخواست می‌کنیم برای جلوگیری از ایجاد ترافیک تا حد امکان از سرویس مجاز مدارس استفاده کنند و نیز از تردد غیرضروری با خودروهای شخصی اجتناب کنند.

وی تصریح کرد: همچنین توقف و تجمع غیرضروری در جلوی مدارس می‌تواند باعث افزایش ترافیک و مسدود شدن مسیر شود که از رانندگان خودروها درخواست می‌شود به این موضوع توجه جدی کنند.

کلانتری همچنین با درخواست از پلیس راهور تهران مبنی بر تشدید برخورد با خودروهای دود زا و آلاینده بیان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که باید توسط دارندگان وسایل نقلیه مورد توجه قرار گیرد عدم استفاده از خودروهای معیوب و دارای نقص فنی است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با اشاره به اینکه مدیریت زمان سفر و نیز استفاده بیشتر از ناوگان حمل و نقل عمومی توسط شهروندان در کاهش بار ترافیکی و جلوگیری از ایجاد آلودگی بسیار موثر خواهد بود، گفت: امیدوارم شهروندان، همپیمایی در سفرهای درون شهری و نیز کاهش تردد با خودروهای تک سرنشین را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با قدردانی از پلیس راهور و شهرداری تهران به جهت پیش‌بینی برنامه‌های ترافیکی و ظرفیت‌سازی ویژه حمل و نقل عمومی همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، حضور پر رنگ پلیس راهور را در کنترل و نظم دهی ترافیک مهرماه بسیار مهم دانست و گفت: همه ما به لحاظ ایجاد شرایط مناسب برای استقبال از مهرماه و برخورداری از فضای مناسب و مطلوب روانی برای خود و خانواده در این ایام باید ضمن همکاری کامل با پلیس و رعایت قوانین، احترام به حقوق یکدیگر و حوصله مداری را در برنامه‌های روزانه بیرون از منزل قرار دهیم .

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری آنا ، تاریخ انتشار: 30 شهریور 1396 ، کدخبر: 287134 ، www.ana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
شراره
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۶/۳۱
0
0
واقعا باید یه فکر اساسی در مورد وارونگی هوا تو زمستون و همچنین آلودگی هوا تو شهرهای بزرگ بخصوص تهران بشه .ن
حسین
Iran, Islamic Republic of
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۱
0
0
باید خودروهایی که قدیمین و مصرف سوخت بالایی دارن رو متوقف کنن چون افزایش آلودگی هوا جون همه ی ما رو به خطر میندازه . ن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین