پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۸۰۸۴۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده با وزارت آموزش و پرورش شهر تهران و سایر بخش ها، کودکان بازمانده از تحصیل تهرانی به مدرسه خواهند رفت.

شعارسال: الهام فخاری با اشاره به اینکه رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها در هفته آینده مشخص خواهد شد، اظهار کرد: در  حال حاضر اعضاء هیئت امناء ستاد شورایاری‌ها فعالیت خود را آغاز کرده ‌اند.


وی تصریح کرد: بعد از مشخص شدن رئیس ستاد هماهنگی شورایاری‌ها گزارشی از وضعیت اعتبارات ستاد ارائه خواهد شد و مشخص شود که ستاد در دوره گذشته چه اعتباری را داشته و با چه خزانه‌ای به شورای بعد تحویل شده است.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: یکی از مسائلی که در دوره پنجم به طور ویژه به آنها پرداخته خواهد شد وضعیت کودکان کار و خیابان است که در همین زمینه باید طرح جامعی تهیه کرد.

فخاری افزود: در این بخش می‌توان از ظرفیت سازمان های مردمی فعال در حوزه کودکان کار و خیابانی استفاده کرد ضمن اینکه طرح های مقطعی برای رفع پدیده کودکان کار و خیابانی مفید نخواهد بود.

وی اضافه کرد: موضوع کودکان بازمانده از تحصیل از مواردی است که به طور جدی در دستور کمیسیون مربوطه قرار دارد و در همین زمینه بنا داریم شرایط تحصیل کودکان بازمانده از تحصیل را در شهر فراهم کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر تهران اضافه کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از کودکان کار و خیابانی از اتباع بیگانه هستند که در این زمینه نیز باید تمهیداتی در نظر گرفته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری جهان نیوز، تاریخ انتشار 25 شهریور 96، کد خبر:550154 ، www.jahannews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین