پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
فرمانده نیروی هوا فضا برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های سامانه موشکی خرمشهر که در جریان مراسم رژه نیروهای مسلح به طور رسمی رونمایی شد را تشریح کرد.

شعار سال: سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی‌ هوافضا در حاشیه مراسم رژه نیروهای مسلح به مناسبت هفته دفاع مقدس که با حضور رییس جمهوری و جمعی از نیروهای نظامی برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های سامانه موشکی خرمشهر که در مراسم امروز به طور رسمی رونمایی شد، گفت: این سامانه دستاورد جدیدی است که دوستان ما در وزارت دفاع برای سپاه ساخته است.

وی درباره‌ قابلیت‌های این سامانه اظهار کرد: سامانه موشکی خرمشهر دارای ۲۰۰۰ کیلومتر برد است که قابلیت حمل کلاهک به مسافت ۱۸۰۰ کیلومتر را دارد.

فرمانده نیروی‌ هوافضا خاطر نشان کرد: این سامانه می‌تواند به جای یک کلاهک تعداد بیش‌تری کلاهک برای اصابت قراردادن چندین هدف حمل کند.

وی ابعاد کوچک و تاکتیکی‌تر شدن این سامانه را از جمله دیگر ویژگی‌های آن برشمرد.

حاجی‌زاده خاطر نشان کرد: مراحل آموزش استفاده از سامانه موشکی خرمشهر در حال انجام است و به زودی این سامانه توسط نیروی هوافضای سپاه عملیاتی خواهد شد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تابناک، تاریخ 31 شهریور 96، کد مطلب: 732351: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین