پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۹۲۱
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
امام‌جمعه قزوین گفت: آمریکا در حال حاضر در میان ملت‌ها جایگاهی نداشته و قدرت پوشالی آن بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متزلزل و شمارش معکوس فروپاشی آن آغازشده است.

شعارسال: آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین، در خطبه‌های این هفته نماز جمعه قزوین با اشاره به آغاز ماه محرم‌الحرام اظهار کرد: حضرت اباعبدالله الحسین (ع) برای نهادینه کردن امربه‌معروف و نهی از منکر قیام کرد لذا نیاز است ما نیز منکرهای عصر خود را بشناسیم و با آن مقابله کنیم.

وی افزود: امروز بزرگ‌ترین منکرهای جدی جهان رژیم منحوس صهیونیستی است و در کنار آن سلطه‌گری غرب و آمریکا، نفاق منافقان که به نام مسلمانان در حال ضربه زدن به آن هستند، را می‌توان نام برد.

آیت‌الله عابدینی ذلت ناپذیری را از معیارهای قیام حسینی دانست و تصریح کرد: باید در شناخت اسوه‌های تقوا و فرهنگ حسینی تلاش کرد و بر اساس آن زندگی خود را سامان داد.

وی عنوان کرد: باید از مکتب امام حسین (ع) درس گرفت و در این ایام با منسجم کردن دل‌ها به سمت بهره‌برداری از برکات این ماه عظیم پیش رفت.

این مقام مسئول تأکید کرد: همچنین رعایت شئونات حسینی و برگزاری هر چه باشکوه مراسم‌های عزاداری باید موردتوجه باشد و درعین‌حال از ایجاد مزاحمت برای دیگران حذر نمود.

سخنان ترامپ به طنز بیشتر شباهت دارد

وی به سخنان سخیفانه ترامپ در سازمان ملل اشاره کرد و ادامه داد: رئیس‌جمهور آمریکا جامعه‌شناسی جهان اسلام را نمی‌داند و حرف‌های وی به طنز بیشتر شباهت دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین تأکید کرد: امروز ساختمان قدرت شیطانی آمریکا در حال فروریزی است و کاملاً شکست‌خورده است.

وی اضافه کرد: آمریکا در حال حاضر در میان ملت‌ها جایگاهی نداشته و قدرت پوشالی آن از سال ۵۷ و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی متزلزل و از آن روز تا به امروز شمارش معکوس فروپاشی آمریکا آغازشده است.

امام‌جمعه قزوین با اشاره به لزوم پاسخ کوبنده ایران به این سخنان سخیف گفت: از دولت به‌ویژه وزارت امور خارجه انتظار می‌رود پاسخی کوبنده، شفاف و رسمی نسبت به این سخنان داده شود.

وی افزود: بی‌شک بنا به فرموده خداوند در قرآن کریم عمر جنایت‌کاران آمریکا و غرب به‌مانند شوروی سابق در حال افول است و آن‌ها به غروب دوران خود نزدیک می‌شوند.

این مقام مسئول هفته دفاع مقدس را نشان‌دهنده تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل دانست و خاطرنشان کرد: در این ایام ملت ایران با تکیه‌بر خداوند و وحدت و همدلی توانست در مقابل دشمنان ایستادگی کرده و پیروز میدان باشد.

آیت‌الله عابدینی خطاب به استاندار جدید قزوین تصریح کرد: امیدوارم وی با کوله‌باری از تجربیات خود بتواند نفسی تازه را در استان بدمد و مشکلات مختلف ازجمله بیکاری، صنعت بیمار و مشکلات کشاورزان را حل کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: استان قزوین به‌واسطه ظرفیت‌های خود فرصت خوبی را برای استاندار جدید در راستای خدمت‌رسانی به اقشار مختلف مردم فراهم می‌کند که امیدوارم از این فرصت نهایت بهره‌برداری شود.

در پایان این مراسم معنوی نمازگزاران در راهپیمایی ضدآمریکایی به‌منظور نشان دادن اعتراض خود نسبت به یاوه‌گویی‌های ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در سازمان ملل متحد شرکت و فریاد مرگ بر آمریکا را بلند کردند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار: 31شهریور1396، کدخبر: 966-4792-5: www.qazvin.isna.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین