پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۱۳۸
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹
مدیر کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی گفت:صنایع هماهنگ با محیط زیست یکی از محورهای دستیابی به توسعه پایدار و متوازن است.

شعار سال: حمید قاسمی پنجشنبه در بازدید و بررسی مسائل و مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان ورزقان گفت: در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در سال "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" و تاکیدات رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور تمام توان خود را در راستای حل مسائل و مشکلات زیست محیطی واحدهای صنعتی و معدنی استان با تاکید بر توسعه متوازن و پایدار بکار خواهیم بست.

وی با اشاره به اهتمام ویژه دولت تدبیر و امید نسبت به موضوعات زیست محیطی گفت: صنایع آلاینده استان در چهار سال گذشته کاهش ۴۹ درصدی داشته است و این در سایه پایش های شبانه روزی و ارائه راهکارهای فنی و تخصصی کارشناسان این اداره کل به واحدها بوده است.

قاسمی گفت: با همدلی و تعامل خوبی که بین صنایع و این اداره‌کل وجود دارد، کارهای خوب و ارزنده‌ای در سال‌های اخیر در خصوص محیط زیست استان صورت گرفته و شاهد کاهش محسوس آلودگی هوا در کلانشهر تبریز هستیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان‌شرقی تاکید کرد:صنایع استان به عنوان صنایعی متعهد به مسائل زیست محیطی و حامیان اصلی حفاظت محیط زیست هستند و خود را جدا از این مجموعه نمی‌دانند و این اداره‌کل نیز از تمام برنامه‌های زیست محیطی صنایع حمایت می‌کند و آماده همکاری است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 6 مهر 96، کد مطلب: 4100394: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین