پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۱۵۳۴
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۵
معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی از پایش شبانه واحدهای صنعتی استان خبر داد.

شعار سالحسن عباس نژاد چهارشنبه در نشست کارگروه کاهش آلودگی هوای تبریز گفت: این طرح با توجه به فرارسیدن فصل سرما و امکان ایجاد پدیده وارونگی و پایداری آلاینده ها به عنوان دلایل اصلی آلودگی هوای کلانشهر تبریز به اجرا گذاشته شده است.

وی افزود: یکی از اهداف اجرای این طرح شناسایی و برخورد با منابع آلاینده محیط زیست و جلوگیری از تخلف در خارج از ساعت های اداری است و ارتقا کیفی شاخص های زیست محیطی واحد های تولیدی و خدماتی در استان و انجام اصلاحات لازم از دیگر اهداف اجرای این طرح محسوب می شوند.

عباس نژاد با اشاره به اینکه این طرح در سنوات گذشته نیز در استان اجرا می شد، عنوان کرد: این امر بیانگر اهمیت موضوع محیط زیست و به ویژه سلامت مردم در حوزه محیط زیست استان است و بدون شک با اجرای این طرح صنایع و و واحدهای تولیدی به سمت توسعه پایدار حرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه حفظ محیط زیست نیازمند همکاری و تعامل مابین مردم، دستگاه های اجرایی و صنایع است، گفت: همکاری و تعامل بسیار خوبی مابین واحدهای تولیدی و ارگان های اجرایی در راستای حفظ محیط زیست استان برقرار است و گروه های بازرسی در بازدید های دوره ای و سرزده از واحد ها و مناطق مختلف استان ضمن شناسایی منابع آلاینده آب، هوا و خاک طبق مقررات برخورد می کنند.

معاون نظارت و پایش اداره کل حفاظت محیط زیست آذربایجان شرقی در پایان اظهار داشت: در همین راستا از مردم درخواست می شود با رعایت مسائل زیست محیطی، موارد تخلف را به شماره های ۳۳۳۴۳۵۱۳ و یا سامانه تلفن گویای ۱۵۴۰ اطلاع دهند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر ، تاریخ انتشار 17 آبان 96، کدمطلب:4138366، www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین