پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۴۸۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ انتخاب شده است.

شعار سالمحمدصادق پورمهدی گفت: ۵۴ کشور اسلامی از پنج سال قبل تصمیم گرفتند برای رونق گردشگری یکی از شهرهای خود را به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: این اتفاق برای هرکشوری در طول ۵۴ سال تن‌ها یک بار رقم خواهد خورد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: انتخاب شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی به پیشنهاد سازمان کنفرانس اسلامی معروف به سازمان همکاری کشورهای اسلامی کلید خورد.
وی افزود: سازمان همکاری اسلامی از تمامی کشورهای عضو درخواست کرد که به منظور معرفی شهرهای نمونه گردشگری جهان اسلام یکی از شهرهای خود را به عنوان نماینده برای انتخاب شهر نمونه گردشگری به سازمان مزبور معرفی کنند که دو شهر تبریز و یزد با توجه به ظرفیت‌ها و شرایط مد نظر این سازمان به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.
پور مهدی بیان داشت: تاکنون شهرهای قدس، قونیه، مدینه، تبریز و باکو به ترتیب به عنوان شهرهای نمونه گردشگری برای سال‌های ۲۰۱۵، ۲۰۱۶، ۲۰۱۷، ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ انتخاب شده اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جهت ارائه برنامه‌های عملیاتی و کاربردی برای استقبال از تبریز به عنوان شهر نمونه گردشگری کشورهای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ستادی
در آذربایجان شرقی تشکیل شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: این ستاد متشکل از شش کمیته تخصصی همچون اقتصادی، زیرساختی، فرهنگی و اجتماعی، اطلاع رسانی بین الملل و ... است.
وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد یادآور شد: جدا از این با توجه به اهمیت تبریز ۲۰۱۸ در گردشگری کشور یک ستاد ملی برای بررسی و پیگیری برنامه‌های شهر تبریز برای استقبال از این رویداد جهانی تشکیل شده است.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما ، تاریخ انتشار 18 آبان 96، کدمطلب:۱۷۹۹۱۳۴، www.iribnews.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین