پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۲۲۰۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
شهردار تبریز گفت: باید تمام توان خود را به کار گیریم تا اعتماد از دست رفته مردم به شهرداری تبریز را بازگردانیم.

شعار سال: ایرج شهین باهر صبح امروز در صحن علنی شورا اسلامی شهر تبریز افزود: جای خوشحالی دارد که امروز به عنوان خدمت گذار مردم و نفر چهاردهم شورا اینجا هستم؛ احترامی که اعضا به من داشتند و بنده را لایق این مسئولیت دیدند، امیدوارم لایق این این اعتماد باشم.

وی با بیان اینکه سعی می کنم با تمام توان برنامه ریزی ها پیاده کنیم، افزود: قصد داشتم در اولین جلسه وضعیت مالی، بدهی و... را به ارائه‌ دهم اما رئیس محترم شورا درخواست داشتند از اهداف و برنامه های امیدوار کننده سخن گوییم.

شهین باهر اظهار داشت: بحث رعایت عدالت شهری توزیع متوازن خدمات موضوع مهمی است که باید به آن بپردازیم، باید تلاش کنیم اعتماد مردم را جلب کنیم و تمام امکانات شهرداری در راستای جلب اعتماد و رضایت مردمی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث های درون سازمانی ، بیشتر مربوط به درآمدهای پایدار است اما متاسفانه در بررسی ها دیده شده که کار پایه این در تبریز صورت نگرفته است و ممیزی کامل تهیه نشده است.

وی با بیان اینکه یک هزار و 500 پرونده ماده صد بلاتکلیف در تبریز وجود دارد، اذعان داشت: مدیریت هزینه ، یکی از پارامترهای درآمدزایی است که می توانیم با مدیریت هزینه در راستای اجرای سیاست های مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

وی در ادامه به شاخص ترین نکات برنامه های خود اشاره کرد و افزود: ایجاد شفافیت در مرکز شهرداری، فساد و مشکلاتی که وجود دارد بسیار مشکل ساز است و باید این مشکل را از میان برداریم، دخالت افراد را در پروژه ها به حداقل برسانیم، ساماندهی تراکم فروشی، هوشمندسازی کلیه خدمات شهری، بحث ساماندهی بافت های فرسوده و حاشیه نشینی که در سه لایه قابل بررسی است، پرداختن به مسائلی مسیر گشایی و خدمات شهری، افزایش بهره وری نیروی انسانی، ایجاد دو منطقه حریم و توجه به بخش های فرهنگی که شهرداری تبریز تاکنون به جد ورود پیدا نکرده است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای نیروسازی و مدیر سازی نیز در اولویت فعالیت های خود قرار دارد اضافه کرد: وظایف شهرداری در رویداد ۲۰۱۸ اجرایی شود البته این مجموعه مجری نیست بلکه به عنوان کمک در کنار ارگان های مسئول فعالیت خواهد کرد.

شهردار تبریز گفت: سطح توقعات از شهرداری بالاست و باید نهایت تلاش خود را برای رضایت شهروندان بکند.

وی همچنین از افتتاح پروژه میدان آذربایجان در ماه های آتی خبر داد و افزود: بازسازی و پاک سازی بدنه ها و جداره های اصلی شهر و کف سازی حیاط بازار تبریز را تا آغاز رویداد ۲۰۱۸ انجام گیرد، ربع رشیدی ، دو کمال و خلعت پوشان ساماندهی شود و فضای گردشگری و بازدید محیا شود، ناهنجاری های موجود در سیمای شهری و ترویج معماری اسلامی در سطح شهر، مترو به عنوان اساسی تریم پروژه تبریز مطرح است و خط یک تا پایان سال ۹۷ به پایان رسد.

وی ادامه داد: راه اندازی پارک بزرگی و عباس میرزا، راه اندازی شهرک سلامت برای ساماندهی وضعیت ترافیکی و ساماندهی میدان ساعت و ثبت احوال که با جداره ایجاد شده در میدان نیاز به نوسازی ، بازسازی دارد و به تملک شهرداری در آید و به عنوان ساختمان شورا استفاده شود.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی نصر ، تاریخ انتشار 21 آبان 96، کدمطلب:77371 ، www.nasrnews.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین