پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۵۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۵
خوابگاه دخترانه توحید به دلیل قرار گرفتن در خارج از شهر بسیار شرایط ناامنی دارد و ممکن است برای دانشجویان آن حوادث تلخی رخ دهد.

شعارسال: میلاد سنجری دبیر انجمن اسلامی دانشگاه صنعتی اسفراین گفت: امکانات خوابگاهی و سلف دانشگاه صنعتی اسفراین بسیار پایین و زیر خط فقر است.

ایشان اضافه کرد: خوابگاه های دانشگاه سرویس ایاب و ذهاب ندارند که این مسئله رفت و آمد دانشجویان را با مشکل مواجهه کرده است.

سنجری در خصوص وضعیت سلف دانشگاه تصریح کرد: متاسفانه دانشگاه وعده صبحانه و شام را به دانشجویان نمی دهد. این در حالی است که همه دانشگاه ها سه وعده عذا به دانشجویان خود می دهند.

ایشان در همین زمینه ادامه داد: قیمت های غذای دانشگاه بسیار بی ثبات است و بدون اطلاع قبلی یا هر بخشنامه ای مرتبا بالا و پایین می شوند.

وی جو عمومی دانشگاه را بسیار پادگانی و دانست و افزود: برخورد مسئولین با تشکل ها بسیار منفعلانه است و ما هیچگونه حقی درخصوص برگزاری تریبون آزاد، مناظره، میزگرد و سخنرانی نداریم.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 5مهر1396، کدخبر: 636573: www.snn.ir


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین