پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 27
کد خبر: ۸۹۵۳۹
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
یک دانشجوی معترض به غذای سلف دانشگاه لرستان گفت: من و یکی از دوستانم را چند بار به حراست بردند، ما را تهدید به اخراج کرده و گفتند حق برگزاری تجمع را ندارید.

شعارسال: هفته گذشته دانشجویان دانشگاه لرستان به دلیل پایین بودن کیفیت غذای سلف دانشگاه در محوطه دانشکده فنی و مهندسی تجمع کردند.

یکی از دانشجویان این دانشگاه  در رابطه با این تجمع اعتراضی گفت: دانشجویان به خاطر غذای شب سلف ها و به دلیل اینکه برخی از مواقع غذاها جایگزین می‌شود و یا کم آمدن غذا در هنگام نهار تجمع کردند.

دانشجوی معترض بیان کرد: حدود بیست نفر از دانشجویان غذاهای خود را در محوطه روی زمین گذاشتند و حراست به سایر دانشجویان معترض که تقریبا تعداد آنها به صد نفر می رسید اجازه آودن غذاها را به محوطه نداد اما آنها نیز در این تجمع همراه با بیست نفر دانشجویی که غذای خود را آوردند، بودند.

وی ادامه داد: کیفیت غذاها خصوصا هنگام شام بسیار پایین است برای صبحانه نیز پیش آمده است که در برنامه شیر بوده اما پنیر داده اند و این اتفاق چندین مرتبه تکرار شده است.

این دانشجوی دانشگاه لرستان اذعان داشت: در اعتراضی که ما داشتیم حراست دانشگاه با ما درگیر شد و بحث کرد تا جایی که من و یکی از دوستانم را چند بار به حراست بردند، ما را تهدید به اخراج کرده و گفتند حق برگزاری تجمع را ندارید ما گفتیم که این اعتراضات صنفی است ولی خب حراست گفت ما را به کمیته انضباطی می‌فرستد.

وی خاطرنشان کرد: از ما خواستند که تعهد بدهیم در نهایت اما شورای صنفی دانشگاه قول بهبود کیفیت غذا را تا 13 آبان ماه به ما دادند.

سایت شعارسال، با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: 6آبان1396، کدخبر: 642781: www.snn.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین