پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۸۶۳
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مدیرعامل باشگاه استقلال ابراز امیدواری کرد، سرمربی جدید تیم فوتبال این باشگاه سال‌های خوبی را در کشورمان سپری کند.

شعارسال: سیدرضا افتخاری در نشست خبری روز سه‌شنبه باشگاه استقلال گفت: از همه رسانه‌هایی که در اینجا حضور دارند، تشکر می‌کنم و به آقای شفر بابت حضور در ایران خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم سال‌های خوبی را در ایران سپری کند که توأم با افتخار و موفقیت برای ایشان و استقلال باشد.

وی ادامه داد: گزینه‌های زیادی را بررسی کردیم تا در نهایت با انتخاب شفر که یک گزینه خوب برای استقلال است، رسیدیم. شرایط خوبی را در قرارداد شفر پیش‌بینی کردیم تا با انگیزه در استقلال کار کند. این قرارداد دو ساله است که برای فصل دوم شرایطی را در نظر گرفتیم و امیدوارم به شرایط مدنظر دست یابیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال ادامه داد: این روزها بحث‌های فراوانی در فضای مجازی در خصوص شفر مطرح شده، اما واقعیت چیزی است که امروز از زبان او مطرح می‌شود و به این بحث‌ها خاتمه داده خواهد شد.

وی همچنین تأکید کرد: امروز روز خوبی برای استقلال است که بعد از سال‌ها مربی خارجی با رزومه بسیار خوب و قوی را در کنار خود می‌بیند و امیدوارم با شفر به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

افتخاری در مورد مبلغ قرارداد شفر نیز اظهار داشت: مبلغ قرارداد محرمانه است. قرارداد شفر دو ساله است که سال دوم منوط به شرایطی است که اگر مهیا شود لازم‌الاجرا خواهد بود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار11 مهرماه 96، کد خبر:1535238 ، www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین