پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۱۶۶۰
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۴
سرمربی تیم فوتبال استقلال در طولانی‌ترین نشست خبری تاریخ لیگ برتر صحبت‌های متفاوتی را انجام داد.

شعار سال: علیرضا منصوریان در آخرین کنفرانس مطبوعاتی به عنوان سرمربی استقلال، صاحب یک رکورد جدید شد. رکوردی که این بار، ربطی به زمین فوتبال نداشت. منصوریان پس از سکوتی طولانی و مصاحبه نکردن، این هفته برای دقایقی روی خط برنامه نود آمد و امشب طولانی‌ترین کنفرانس مطبوعاتی فوتبال ایران را برگزار کرد.

کنفرانس علیرضا منصوریان، سرمربی مستعفی استقلال از مرز ۳۰ دقیقه هم گذشت و حدود ۸۶ دقیقه طول کشید. خبرنگاران در نشست خبری همچنان صحبت‌های منصوریان را می‌شنیدند و از او سوال می‌کردند. سرمربی مستعفی استقلال دل پری دارد و البته صحبت‌های مهمی هم در کنفرانس مطرح کرده است. علیرضا منصوریان درباره داوری، تاثیر آن روی سرنوشت تیمش، اختلافاتش با رحمتی و همه موضوعاتی که در این مدت ابهام برانگیز بودند، توضیح داد. طبق آیین نامه سازمان لیگ، هر سرمربی در کنفرانس مطبوعاتی، ۱۵ تا ۲۰ دقیقه می تواند حضور داشته باشد و منصوریان یکی از طولانی‌ترین و شاید بشود گفت طولانی ترین کنفرانس‌های مطبوعاتی فوتبال ایران را در نزدیک به نود دقیقه برگزار کرد.

منصوریان از فردا، سرمربی استقلال نخواهد بود و آخرین حرف‌های او به عنوان صاحب نیمکتی که سال‌ها برای رسیدن به آن تلاش کرد، برای خبرنگاران و مخاطبان رسانه‌ها جذاب است. به خصوص که این بار، منصوریان تعارف را کنار گذاشته و درباره همه چیزهایی که نسبت به آن‌ها سکوت کرده بود، حرف زد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی مشرق ، تاریخ انتشار 30 شهریور 96، کدمطلب:777120، www.mashreghnews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین