پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۳۹۳۰
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱
برای سومین سال متوالی به همت "کمیته گردشگری معنوی و مذهبی یزد"، یک تور ویژه برای توریست های خارجی علاقه‌مند به مراسم عزاداری محرم در یزد برگزار شد.

شعار سال: برای سومین سال متوالی به همت "کمیته گردشگری معنوی و مذهبی یزد"، یک تور ویژه برای توریست های خارجی علاقه‌مند به مراسم عزاداری محرم در یزد برگزار شد. در این تور که از ششم محرم آغاز و تا یازدهم محرم به طول انجامید، توریست هایی از کشورهای مختلف که بعضی از آنها به صورت ویژه برای حضور در مراسم تاسوعا و عاشورا به یزد آمده بودند، از مراسم سینه زنی و سایر مجالس عزاداری در حسینیه های مختلف یزد دیدن کردند. گردشگران خارجی در این تور ویژه، سینه زنی هیئت‌های مختلف یزدی را نظاره گر بودند، از مساجد و حسینیه های یزد در ایام سوگواری محرم را بازدید کردند، به آشپزخانه‌های پخت و پخش نذری رفتند و در کنار ایرانیان عزادار نذری خوردند. همچنین در این تور، گوشه هایی از حوادث واقعه کربلا برای آنها روایت شد و سنت عزاداری محرم برای آنان تشریح گردید.































شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از وبسایت خبری تابناک، تاریخ 10 مهر 96، کد مطلب: 735054: www.tabnak.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین