پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۸۳۹۵۸
تاریخ انتشار : ۱۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تاخیر بر معرفی وزیر پیشنهادی علوم گفت که گزینه پیشنهادی دولت باید مورد حمایت جامعه‌ی دانشگاهی کشور باشد.

شعار سال: سیدفاطمه حسینی اظهار کرد:‌ عدم معرفی وزیر پیشنهادی علوم برای جامعه علمی کشور جای نگرانی دارد و در حالی که بسیاری از وزرای وزارتخانه‌های مختلف از اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها هستند، خود وزارت علوم، تاکنون بلاتکلیف مانده و با سرپرست اداره می‌شود و جای سوال است که چطور هنوز وزیری برای این وزارت‌خانه معرفی نشده است؟

وی افزود: با توجه به آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها شایسته بود همزمان با شروع به کار دانشگاه‌ها وزیر پیشنهادی علوم معرفی می‌شد و فضای ابهامی که در این زمینه وجود دارد شفاف می‌شد.

این نماینده مجلس خاطر نشان کرد:‌ البته موضوع مهم این است که چه کسی به عنوان وزیر پیشنهادی علوم معرفی خواهد شد ؛قاعدتا فرد مورد نظر باید مورد حمایت دانشگاهیان و دانشجویان باشد و در فضای دانشگاه ایجاد دلگرمی کند تا تاخیر درمعرفی وزیر جبران شود.

حسینی در پایان تاکید کرد: با توجه به اینکه وزارت علوم بخش مهمی از سرمایه انسانی کشور در حوزه علمی را در خود جای داده است، این موضوع بسیار حائز اهمیت است که دانشجویان و اساتید دانشگاه رویکرد مثبتی نسبت به گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت علوم داشته باشند.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت خبری تحلیلی پرسنا، تاریخ انتشار 9 مهر 96، کد مطلب: - ، www. porsna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین