پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۴۳۴۷
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی گفت: اشاعه حقوق شهروندی در کشور نیازمند گفتمان‌سازی و تعامل همه نهادهای دولتی، مراکز دانشگاهی و سازمان‌های مردم نهاد است.

شعار سال: به نقل از دبیرخانه کنگره بین المللی حقوق شهروندی، شهیندخت مولاوردی روز چهارشنبه در دیدار با اعضای هیئت رئیسه دبیرخانه دائمی کنگره حقوق شهروندی از تهیه برنامه اقدام و عمل برای پیشبرد اهداف منشور حقوق شهروندی در کشور خبر داد.

دستیار ویژه رئیس جمهور در این دیدار از دستاوردهای علمی و آموزشی دبیرخانه دائمی حقوق شهروندی قدردانی به عمل آورد و لزوم همکاری کلیه نهادهای علمی و اجرائی را برای پیشبرد اهداف عالیه منشور حقوق شهروندی ضروری دانست.

در ابتدای این دیدار مونس کشاورز دبیر کنگره بین المللی حقوق شهروندی ضمن ارائه گزارش مبسوطی از اقدامات و فعالیتهای علمی، پژوهشی و آموزشی دبیرخانه از شناسایی بیش از ۱۰۰۰ پژوهشگر عرصه حقوق شهروندی و حضور این پژوهشگران در اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی در سالروز رونمائی منشور حقوق شهروندی خبر داد.

وی مهمترین اقدامات علمی و پژوهشی دبیرخانه را برگزاری سلسله نشست‌های حقوق شهروندی، جلسات بازخوانی منشور حقوق شهروندی و دوره کشوری تربیت مربی حقوق شهروندی و نیز میزگردهای علمی- تخصص حقوق فرهنگی شهروندان با مشارکت دفتر حقوقی و امور مالکیت فکری وزارت فرهنگ و ارشاد و سلسله نشست‌های حقوق دانشگاهیان برنامه مشترک با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برشمرد.

در این دیدار دکتر سید محمد هاشمی دبیر علمی اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی و دکتر نوروزی ریاست شورای سیاست گذاری دبیرخانه حقوق شهروندی و دکتر مصطفی شعبانی دبیر کارگروه تالیف کتاب های حقوق شهروندی به بیان دیدگاه های خود در خصوص ضرورت هم افزائی نهادهای اجرائی و بدنه علمی کشور پرداختند.

اولین کنگره بین المللی حقوق شهروندی ۲۹ آذر ۹۶ در سالروز رونمائی منشور حقوق شهروندی برگزارخواهد شد. علاقه مندان جهت حضور در این رویداد علمی، پژوهشی و آموزشی می‌توانند مقالات و تالیفات خود را به نشانی cr۲۰۱۶.ir@gmail.com ارسال نمایند. یا با مراجعه به وب سایت دبیرخانه به نشانی hsh۱۳۹۵.ir در جریان آخرین اخبار حقوق شهروندی قرار بگیرند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ 13 مهر 96، کد مطلب: 96071306729: www.isna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین