پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۳
رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ای را به دستگاه‌های مشمول تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری ابلاغ کرد که بر اساس آن، نصب هر گونه آگهی و اعلان تهدیدآمیز در محیط‌های اداری که مراجعان را در ابراز نظرات انتقادی با خوف و تردید مواجه سازد ممنوع اعلام شده است.

شعار سال: رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بخشنامه‌ای را به دستگاه‌های مشمول تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری ابلاغ کرد که بر اساس آن، نصب هر گونه آگهی و اعلان تهدیدآمیز در محیط‌های اداری که مراجعان را در ابراز نظرات انتقادی با خوف و تردید مواجه سازد ممنوع اعلام شده است.

بخشنامه شماره ۱۶۴۹۱۷۱ مورخ ۱۳۹۶/۱۱/۱ سازمان اداری و استخدامی کشور

بخشنامه به دستگاه های مشمول تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری (ابلاغی ریاست محترم جمهوری به شماره ۱۱۲۷۱۲۸ مورخ ۱۳۹۵/۱۲/۲۸)

در اجرای بند «۴» ماده (۹) تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری، لازم است که دستگاه‌های اجرایی از نصب هر گونه آگهی و اعلان تهدیدآمیز در محیط‌های اداری (از قبیل نصب متن مواد ۶۰۸ و ۶۰۹ قانون مجازات اسلامی) که ممکن است مراجعان را در ابراز نظرات انتقادی با خوف و تردید مواجه سازد، خودداری نمایند.

موارد نقض یا عدم رعایت این مقرره، با گزارش شهروندان ویا واحدهای مدیریت عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات یا عناوین مشابه؛ حسب ماده (۱۹) تصویب‌نامه حقوق شهروندی در نظام اداری در هیات رسیدگی به تخلفات اداری ذیربط مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

جمشید انصاری- معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری اختیار ، تاریخ انتشار 4بهمن 96، کدمطلب: ------، www.ekhtebar.com


اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین