پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۱۰۶۶۷۹
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵
دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی درباره پیگیری وضعیت افراد بازداشتی و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری وضعیت این افراد استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.

شعارسال : شهیندخت مولاوردی درباره انتقادات به دستیار ویژه ریاست جمهوری در امور حقوق شهروندی در خصوص پیگیری وضعیت بازداشت‌شدگان و کشته‌شدگان ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: اگر اقداماتی که انجام شده و یا پیگیری‌هایی که صورت گرفته رسانه‌ای نشده است، به این معنا نیست که کار خاصی انجام نشده است.

وی تاکید کرد: به سهم خودمان از هر فرصتی برای پیگیری در این باره استفاده کردیم کماکان هم این جریان را پیگیری می‌کنیم.

دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی در پاسخ این سوال که آیا با افراد بازداشتی هم دیداری داشته‌اید، گفت: خیر تاکنون دیداری نداشته‌ام.
وی در پاسخ به سوالی دیگری مبنی بر اینکه خانواده افراد بازداشتی درباره وضعیت بازداشتی‌ها مطالبی را مطرح می‌کنند و حتی نمایندگان مجلس هم در این خصوص مطالبی را مطرح کرده‌اند آیا این مطالب مورد بررسی قرار گرفته است، گفت: درباره ادعاها پیگیری‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم به به صحت آن‌ها پی ببریم و ببینیم که آیا واقعیت دارند یا خیر، درحال حاضر هم منتظر هستیم تا نتایج این پیگیری‌ها را دریافت کنیم.

مولاوردی درباره آمار دقیق بازداشتی‌ها و کشته‌شده‌ها گفت: منتظر هستیم و تا این لحظه جواب دقیق را نگرفته‌ایم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت تحلیلی – خبری عصر ایران ، تاریخ انتشار: 7 بهمن 1396، کدخبر: 588875، www.asriran.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین