پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۸۴۹۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۸
حبیب الله آسوده گفت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی توانسته بالغ بر 85 هزار طرح اقتصادی را اجرایی کند که معادل بیش از 100 هزار فرصت شغلی در حوزه های مختلفی همچون کشاورزی، خدمات وصنعت فرش است.

شعارسال: حبیب الله آسوده قائم مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان و یک نخبه بسیجی اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی (ره) در خراسان رضوی توانسته بالغ بر 85 هزار طرح اقتصادی را اجرایی کند که معادل بیش از 100 هزار فرصت شغلی در حوزه های مختلفی همچون کشاورزی، خدمات وصنعت فرش است.

وی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 10 هزار فرصت شغلی ایجاد شده است افزود: بیش از 200 میلیارد تومان بودجه در سال جاری 96 برآورد شده است تا در پایان سال شاهد باشیم برنامه ریزی های لازم جهت فرصت شغلی عملیاتی شود.

این نخبه بسیجی در ادامه افزود: اصلاح فضای کسب و کار گامی مثبت و اساسی در جهت تقویت جنبه مشارکت بخش خصوصی در عرصه اقتصاد، ارتقاء اشتغال و تولید در کشورمان محسوب می‌شود. از اینرو آسان سازی فضای کسب و کار از جمله الزامات و پیش زمینه های رشد اقتصادی است.

آسوده خاطر نشان کرد: عدم تلاش کافی در بخش فضای کسب و کار موجب می‌شود که سرمایه ها عمدتا به سمت نقاطی که به دلایل گوناگون بازده سرمایه در آنها بیشتر است سوق پیدا کند.

آسوده در خاتمه افزود: بهبود فضای کسب و کار حتی با تکیه بر سرمایه های کوچک باید مورد توجه جدی قرار بگیرد. باید ظرفیت‌های بالقوه اعم از سرمایه های راکد بکار گرفته شود تا بتواند در جهت تقویت استعداد کارآفرینی به کار گرفته شود.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات بر گرفته از خبرگزاری بسیج ، تاریخ انتشار: 16 مهر 1396 ، کدخبر: 8924786 ، basijnews.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین