پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۲۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۸
سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهری توسط مشاوران ذی‌صلاح برای هر شهر چهارمحال و بختیاری تهیه شود.

شعار سال: گودرز امیری عصر امروز در کمیسیون مدیریت اجرایی ایمنی حمل و نقل استان با بیان اینکه هفته آخر آبان‌ماه مصادف با روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی است، اظهار داشت: مایه تاسف است که اداره کل راه و شهرسازی هیچ برنامه‌ای برای این روز ندارد.

وی افزود: مطابق دستورالعمل گرامی داشت روز جهانی یادبود قربانیان تصادفات رانندگی باید یک جاده ایمن که همه فاکتورهای لازم را دارد شناسایی و معرفی شود.

سرپرست استانداری چهارمحال بیان کرد: لازم است اداره کل راه و شهرسازی، نیروی انتظامی، دادگستری، هلال احمر، اورژانس و استانداری با توجه به برگزاری مراسم یادبود در کشورها یا دیگر استان‌های کشور شیوه‌نامه‌ای برای برگزاری این مراسم روز تدوین و ارایه دهند.

امیری تصریح کرد: می‌توان با استفاده از فضای مجازی، رسانه ملی و دیگر رسانه‌ها مردم را از اثرات سوء تصادفات رانندگی آگاه کرد.

وی تصریح کرد: فرهنگ‌سازی استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی بسیار مهم است باید برای آن برنامه‌ریزی کرد.

سرپرست استانداری چهارمحال و بختیاری با اشاره به ضرورت تهیه طرح جامع ترافیک و حمل و نقل شهری توسط مشاوران ذی‌صلاح برای هر شهر استان ادامه داد: باید ظرفیت‌های حمل و نقل عمومی و راه‌ها به طور کامل در نظر گرفته شود این طرح نقش موثری در کاهش موازی‌کاری‌ها دارد.

امیری زمان اولیه وقوع تصادف را زمان طلایی دانست و گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مسئول برگزاری مانورهای امداد و نجات به صورت ماهانه است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ 16 مهر 96، کد مطلب: 1540306: www.tasnimnews.com


اخبار مرتبط
برگزیده ها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین