پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۵۷۰۹
تاریخ انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
وزیر جهادکشاورزی تاکید دارد که اختلاف نظر بین این وزارتخانه و سازمان برنامه و بودجه برای تعیین نرخ تضمینی گندم به قوت خود باقی است.

شعار سال«محمود حجتی» وزیر جعهاد کشاورزی در خصوص افزایش قیمتخرید تضمینی گندماظهار کرد: قیمت خرید تضمینی گندم باید قبل از فصل کشت تعیین تکلیف و اعلام می شد، به این جهت وزارت جهادکشاورزی مرداد ماه پیشنهاد خود را تقدیم دبیرخانه شورای اقتصادی کرد.

عضو کابینه دولت دوازدهم ادامه داد: با این حال اختلاف نظری بین وزارت جهادکشاورزی و کارشناسان سازمان برنامه و بودجه وجود دارد و بحث دراین زمینه همچنان در کمیسیون دولت ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اختلاف نظر به قوت خود باقی است، تاکید کرد: امیدواریم هرچه زودتر دبیرخانه شورای اقتصادی به جمع بندی برسد و قیمت خرید تضمینی گندم اعلام شود.

وزیر جهادکشاورزی با اشارهه نشست امروز عصر کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: برخی نمایندگان سوالاتی داشتند که با پیگیری ها سوالات مرتفع شد با این حال نمایندگان در خصوص نحوه امحا سم هایی که از سنوات گذشته که به دوره قبل و بعد از انقلاب اسلامی بر می کشت داشتند.

حجتی توضیح داد: این سم ها غیرقابل مصرف هستند و باید تکلیف آنها تعیین شود، فرمول امحای آنها به این نحو است که باید با کمک شرکت تولید کننده آنها که به سالهای دور بر می گردد، شکسته شود.

وی با بیان اینکه نزدیک به 13 تن از این سم ها در کرمان انبار شده است، اظهار داشت: سازمان حفظ نباتات موضوع را در دستور کار دارد تا در چارچوب فنی، علمی و ملاحظات زیست محیطی سم ها نابود شود

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 19 مهر 96، کدمطلب:623245، www.bornanews.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین