پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۱۶۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۹
معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش بوشهرگفت: اردوی راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود که باید جوانان و دانش آموزان از این کلاسها استفاده بهینه کنند.

شعار سالسیروس فتحی صبح امروزدر آیین افتتاحیه اردوی راهیان نور دانش آموزی استان بوشهر از شهرستان دیر، مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس را مناطق ایثار و فداکاری دانست و اظهار داشت: آشنایی دانش‌آموزان با سیره شهدا و ایثارگران با اعزام آنان به اردوی راهیان نور محقق می‌شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اعزام 10 هزار دانش آموز استان بوشهر به اردوی راهیان نور خبرداد و گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده امسال بیش از 10 هزار دانش‌آموز استان بوشهر برای آشنایی با حماسه‌آفرینی رزمندگان راهی مناطق عملیاتی 8 سال دفاع مقدس در منطقه جنوب می‌شوند.

فتحی با بیان اینکه امروز 300 تن از دانش‌آموزان دیری به اردوی راهیان نور اعزام شدند تصریح کرد: نخستین برنامه اعزام راهیان نور دانش‌آموزی استان بوشهر امسال از شهرستان دیرآغاز شده است که این دانش‌آموزان با 7 دستگاه اتوبوس اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان به مدت سه روز از یادمان شهدا شرق کارون، هویزه، طلایه، شلمچه، یادمان شهدای رمضان و والفجر 8 بازدید می‌کنند.

معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر از اردوهای راهیان نور به عنوان یکی از اردوهای بسیار خوب و موثر یاد کرد و گفت:اردوهای راهیان نور نقش مهمی در آشنایی دانش آموزان با سال‌های جنگ تحمیلی و رخدادهای آن زمان را دارد.

فتحی با بیان اینکه اردوی راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود افزود: اردوی راهیان نور در بخش دانش آموزی تحت عنوان از مدرسه تا مدرسه برگزار می‌شود که مناطق عملیاتی از مدرسه و کلاس درس نیز بزرگتر است و باید جوانان و دانش آموزان آینده ساز این کشور از این کلاسها استفاده کنند.

وی تاکید کرد: آشنایی دانش آموزان با جوانمردی‌های جوانان در دفاع مقدس و تقویت روحیه مقاومت و ایثار در بین دانش آموزان و همچنین برنامه‌های پیش بینی شده متنوع فرهنگی و تاثیرگذار در طول این اردوقطعا آثار و برکات بسیاری را به همراه دارد.

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار 22 مهر 96، کدمطلب:1545016، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین