پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۹۰۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷
رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان از اعزام ۶۱۰ دانش آموز پس به مناطق عملیاتی خوزستان در قالب کاروان راهیان نور دانش آموزی خبر داد.

شعار سال: اعظم قاسمی زاده با اشاره به اینکه این دانش آموزان از روز گذشته به این اردو اعزام شدند، گفت: این تعداد دانش آموز اعزامی به اردوی مناطق عملیاتی از ۱۳ مدرسه پسرانه و در قالب ۱۸ دستگاه اتوبوس راهی مناطق عملیاتی شدند.

به گفته وی آشنایی دانش آموزان با رشادت ها، جانفشانی های رزمندگان در دوران دفاع مقدس و اهمیت دفاع از کشور مهترین ره آورد و هدف از برگزاری این اردوی دانش آموزی است.

قاسمی زاده با اشاره به دو روزه بودن این اردو افزود: طبق برنامه ریزی انجام شده دانش آموزان از مناطق عملیاتی، شلمچه، پادگان شهید غلامی اهواز، یادمان شرق کارون بازدید می کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش آبادان اظهار کرد: در طول مسیر حرکت کاروان دانش آموزی، راویان دوران دفاع مقدس به بیان شیوه های طراحی و اجرای عملیات پیروزمندانه رزمندگان اسلام می پردازند.

قاسمی زاده تصریح کرد: ۳۸ نفر از کارکنان آموزش و پرورش، ۱۸ راوی، ۳۶ بسیجی و ۱۸ روحانی این دانش آموزان را همراهی می کنند.

به گفته وی اعزام دانش آموزان دختر متوسطه دوم نهم آذر امسال انجام می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ 12 آبان 96، کد مطلب: 4133148: www.mehrnews.com


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین