پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۸۶۲۸۹
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: افزون بر هفت هزار واحد بدون پروانه کسب بر اساس بررسی و پایش اتاق های اصناف در چند سال اخیر در این استان شناسایی شدند.

شعار سال: نادر میرشکار روز چهارشنبه اظهار داشت: عمده این واحدها که بیشتر آنها کوچک هستند در شهرستان های تازه تاسیس از جمله دلگان، بزمان، مهرستان و فنوج وجود دارند که سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان با ایجاد نمایندگی های خود در این شهرستان ها پروانه دار کردن این واحدها را در دستور کار جدی خود قرار داده است.
وی ادامه داد: از مجموع کل واحدهای بدون پروانه کسب سیستان و بلوچستان بیش از دو هزار و 600 واحد صنفی در سایت ایرانیان اصناف ثبت و در شرف اخذ پروانه کسب هستند.
وی افزود: به سایر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب سیستان و بلوچستا نیز اخطارهای لازم داده شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: هم اینک بیش از 38 هزار واحد صنفی در قالب 10 اتاق اصناف و 171اتحادیه صنفی در این استان فعالیت می کنند که زمینه ساز اشتغال بیش از 60 هزار نفر شده اند.
میرشکار افزود: همچنین افزون بر 25 هزار و 600 کارتخوان در فروشگاه های صنفی سیستان و بلوچستان نصب و نه هزار و800 واحد صنفی نیز مجهز به صندوق مکانیزه فروش شدند.
استان سیستان و بلوچستان با وسعتی حدود 187 هزار و 502 کیلومترمربع (معادل 5/11 درصد مساحت کشور) و بیش از دو میلیون و 775 هزار نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ 19 مهر 96، کد مطلب: 1848916:www.irna.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین